بازگشت اهریمن در تریلر فیلم The Exorcist: Believer

بازگشت اهریمن در تریلر فیلم The Exorcist: Believer

تریلر منتشر شده از فیلم ترسناک The Exorcist: Believer روایت‌گر بازگشت مخوف اهریمن این فرنچایز می‌باشد.

مجموعه فیلم‌های جن‌گیر یکی از آثار قدیمی و بسیار محبوب ژانر وحشت به شمار می‌روند که طی دهه‌های گذشته به شیوه‌هایی وحشتناک، مخاطبینش را شوکه نموده است. حال فیلم جدیدی تحت عنوان The Exorcist: Believer (جن‌گیر: معتقد) در شرف اکران قرار دارد که به عنوان دنباله مستقیم ساخته سال ۱۹۷۳ به شمار می‌رود. اثری به یاد ماندنی و ترسناک که در دوره و زمانه خود وحشت بی‌سابقه‌ای را برای سینماگران به همراه داشت و امید می‌رود که این دنباله نیز بتواند در همان مسیر قدم بگذارد.

فیلم The Exorcist: Believer به عنوان نخستین پروژه از ۳ گانه‌ای جدید به شمار می‌رود که حول محور ۲ دختر نوجوان قرار دارد. دخترانی که برای چندین روز گم شده بودند و حال که پیدا شدند، رفتارهایی شوکه‌کننده و عجیب از خود بروز داده و والدینشان را نگران می‌کنند. این مسئله زمانی بدتر جلوه می‌کند که آن‌ها در نهایت به موجوداتی کریه و وحشتناک بدل گشته و به تسخیر اهریمنی درمی‌آیند که در سال ۱۹۷۳ نیز دردسرهای بسیاری را به ارمغان آورده بود.

حال نیز نخستین تریلر از این فیلم مورد انتظار ژانر وحشت منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

https://dl.gsxr.ir/user2/trailers/2023/summer/THE%20EXORCIST-%20BELIEVER%20-%20Official%20Trailer_2.mp4
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

فیلم The Exorcist: Believer به کارگردانی دیوید گوردون گرین که از بازیگرانی همچون لسلی اودم جونیور، الن برستین و جنیفر ندلز بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل