هاست پرسرعت
بازی

بازگشت هنری کویل بر سر فیلم‌برداری فصل سوم The Witcher

بازگشت هنری کویل بر سر فیلم‌برداری فصل سوم The Witcher

هنری کویل پس از وقفه‌ای کوتاه مدت که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ایجاد شده بود، بر سر صحنه فیلم‌برداری فصل سوم The Witcher حاضر شده است.

سریال محبوب و پرطرفدار The Witcher که فیلم‌برداری فصل سوم آن به دلیل ابتلای هنری کویل (Henry Cavill) به ویروس کرونا، با وقفه‌ای کوتاه مدت مواجه شده بود، بهروند عادی خود بازگشته است. زیرا طبق تازه‌ترین گزارشات منتشر شده، ستاره این سریال بر سر صحنه حاضر شده تا فیلم‌برداری فصل سوم ادامه پیدا کند.

طی چند هفته گذشته با وجود این که تست هنری کویل مثبت درآمده بود، اما نتفلیکس به فیلم‌برداری صحنه‌هایی که نیازی به حضور او نبوده است ادامه داد تا برنامه زمانی با تاخیر مواجه نشود. حال پس از استراحت کوتاه مدت هنری کویل در قرنطینه، او به میدان بازگشته تا فیلم‌برداری‌های مختص به شخصیت گرالت را انجام دهد.

تبلیغات

وقایع فصل سوم حول محافظت گرالت از سیری خواهد بود؛ زیرا پس از وقایع انتهایی فصل دوم تمام قاره به دنبال شکار وی بوده و این دو باید به آرتوزا سفر نمایند. جایی که نه تنها سیری باید به یادگیری قدرت‌های خود بپردازد، بلکه خانواده سه نفره گرالت، ینیفیر و سیری نیز سر و سامانی به خود خواهند داد. در فصل سوم همچنین شاهد یکی از جاه‌طلبانه‌ترین سکانس‌های کل این مجموعه خواهیم بود؛ جایی که جادوگران علیه یکدیگر وارد نبردی عظیم در سرزمین آرتوزا خواهند شد.

هنوز هیچ تاریخ پخشی برای فصل سوم The Witcher اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

Mehran.BaAlirezaAgent 47 or John Wick ?meysambMohamad4AGAMER 1995

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا