هاست پرسرعت
بازی

بازگشت هیلی استاینفلد در فاز 5 دنیای سینمایی مارول

بازگشت هیلی استاینفلد در فاز 5 دنیای سینمایی مارول

هیلی استاینفلد که به سبب حضور در سریال Hawkeye به عنوان کیت بیشاپ وارد دنیای سینمایی مارول شده بود، حضور موثری در فاز پنجم خواهد داشت.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول که حول محور جهان‌های موازی آغاز به کار کرده، چندان در راضی کردن طرفداران خود موفق نبوده است؛ با این حال یکی از رخدادهای خوبی که در این فاز به وقوع پیوست، معرفی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) به عنوان کیت بیشاپ در سریال Hawkeye بود که مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

یکی از نگرانی‌های طرفداران حول محور حضور دوباره کیت بیشاپ در پروژه‌های آینده MCU بوده که طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، به زودی شاهد این اتفاق در فاز پنجم خواهیم بود. ظاهراً در لیست شخصیت‌هایی که برای فاز پنجم در نظر گرفته شده‌اند، این کماندار دنیای سینمایی مارول نیز رویت شده است. لیستی که سریعاً پاک شده ولی اطلاعات آن در دسترس خبرگزاری‌ها قرار گفته است.

تبلیغات

با توجه به جایگاه هاک‌آی با هنرنمایی جرمی رنر (Jeremy Renner) در فازهای پیشین دنیای سینمایی مارول، طبیعی خواهد بود تا شاهد حضور جایگزین او در پروژه‌های تیمی فازهای آینده MCU باشیم. همچنین نباید فراموش کرد که شایعه ساخت پروژه انتقام‌جویان جوان بارها در شبکه‌های اجتماعی به موضوعی داغ تبدیل شده و این احتمال وجود دارد که فیلمی اختصاصی برای قهرمانان جوان دنیای سینمایی مارول ساخته شود که اتفاقات کاملاً تازه‌ای را روایت نماید.

سریال Hawkeye در عین وارد نمودن هیلی استاینفلد به سینمای مارول، باعث خلق اثری همچون Echo شد که در نهایت می‌تواند به سریال Daredevil Reborn ختم گردد. این دو پروژه اختصاصی دیزنی‌پلاس می‌توانند مقصد بعدی کیت بیشاپ باشند. در هر حال زمانی تا مراسم D23 باقی نمانده و احتمالاً مارول از باقی پروژه‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

منبع: مووی‌وب

EzraeilmeysambعلیAlbertLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا