هاست پرسرعت
بازی

بازگشت ونسا هاجنز برای نقش‌آفرینی در فیلم Bad Boys 4

بازگشت ونسا هاجنز برای نقش‌آفرینی در فیلم Bad Boys 4

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ونسا هاجنز دوباره برای ایفای نقش کلی، متخصص سلاح‌ها در چهارمین قسمت فیلم Bad Boys (پسران بد) با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس باز خواهد گشت. این فیلم شرکت سونی پیکچرز در مراحل پیش-تولید قرار دارد و فیلم‌برداری آن از ماه آینده در شهر آتلانتا آغاز می‌شود. جزئیات فیلم‌نامه فیلم مخفی نگه داشته می‌شود، اما مراحل تولید این پروژه پس از رونمایی در فوریه به‌سرعت در حال پیگیری است.

ونسا هاجنز نخستین‌بار در فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد) حضور یافت و نقش یکی از اعضای تیم AMMO به سرکردگی ستوان ریتا سکادا با نقش‌آفرینی پاولا نونز را ایفا کرد که با الکساندر لودویگ، ستاره سریال Vikings (وایکینگ‌ها) و چارلز ملتون، بازیگر سریال Riverdale (ریوردیل) همکاری داشت. هنوز بازگشت دیگر اعضای گروه AMMO در فیلم پسران بد ۴ مشخص نیست، اما با بازگشت ونسا هاجنز احتمال تحقق این امر وجود دارد.

عادل العربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life سکان هدایت قسمت چهارم را در دست دارند و کریس برمنر فیلم‌نامه آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. سومین قسمت فیلم پسران بد با بودجه ۹۰ میلیون دلاری توانست ۴۲۶.۵ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد و به بهترین فیلم مجموعه و چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ تبدیل شود. جری بروکهایمر، ویل اسمیت و داگ بلگراد وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی و مارتین لارنس، جیمز لاسیتر، مایک استنسون، بری والدمن و جان مون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم Bad Boys 4 را برعهده خواهند داشت.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا