هاست پرسرعت
بازی

بازی‌های بعدی Witcher و Cyberpunk روی تمام پلتفرم‌ها کیفیت‌سنجی خواهند شد

بازی‌های بعدی Witcher و Cyberpunk روی تمام پلتفرم‌ها کیفیت‌سنجی خواهند شد

ظاهراً مشکلات زمان عرضۀ بازی Cyberpunk 2077 درس‌های زیادی برای سازندگان آن داشته و منجر به پیش گرفتن رویکردهای تازۀ بسیاری برای آن‌ها شده است.

تا قبل از عرضۀ بازی Cyberpunk 2077، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) شهرت انکارناپذیری برای کیفیت بازی‌هایش داشت، اما با انتشار بازی مذکور شاهد محصولی ناقص بودیم. این استودیو بعد از آپدیت‌های بسیار و رفع مشکلات، به‌تازگی از توسعۀ بازی‌های جدید Cyberpunk و Witcher خبر داد و قول داده است که این بار با آزمایش‌ عناوین خود در تمام پلتفرم‌ها، از وقوع فاجعه‌ای دیگر جلوگیری کند.

بازی Cyberpunk 2077 ابتدا با نقدهای مثبتی همراه بود، اما نکته این است که این نقدها مربوط به نسخۀ PC بودند. زمانی که نسخۀ کنسولی بازی منتشر شد، کیفیت محصول نهایی خشم بسیاری را برانگیخت. بازی پر از باگ‌ها و دیگر مشکلات عملکردی بود که ناشی از عدم بررسی بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بودند و این حجم عظیم از مشکلات همۀ بازی‌بازان را در شوک فرو برد.

تبلیغات

حالا به نظر می‌رسد که سی‌دی پراجکت از این اتفاق درس گرفته، چراکه استودیوی مذکور از استراتژی کیفیت‌سنجی جدیدی خبر داده است:

کیفیت گیم‌پلی را از ابتدا روی تمامی پلتفرم‌ها تست می‌کنیم و تنها روی بیلد پلتفرم رایانه‌های شخصی توسعه‌دهندگان تمرکز نخواهیم کرد. البته که این موضوع مراحل اولیه ساخت را کمی خسته‌کننده می‌کند، اما کنترل و اطمینان بیشتری نیز در مراحل بعدی برایمان به ارمغان خواهد آورد.

همچنین، بازی‌های جدید این استودیو از جمله دنبالۀ Cyberpunk 2077، بازی‌های بعدی فرنچایز Witcher و آی‌پی جدیدشان با اسم رمز “Hadar”، همگی با آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) توسعه خواهند یافت. این انجین خصوصاً برای پشتیبانی از بازی‌های جهان آزاد در مقیاس وسیع ساخته شده است.

MasterDARKSIRENامیرBlackCityvahid gamerPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷????متینامیر حسینپسر همسایهMohsenj74BehzaaadmarioEzio Auditore da Firenze🇮🇷🇮🇷Starfire🇮🇷🇮🇷Mr.BeanMãhdīær

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا