هاست پرسرعت
بازی

بازی‌های رایگان ماه آگوست Xbox Live Gold مشخص شدند

بازی‌های رایگان ماه آگوست Xbox Live Gold مشخص شدند

مایکروسافت فهرست عناوین جدید Xbox Live Gold برای ماه آگوست را اعلام کرد که شامل بازی‌های Saints Row 2، Calcio، ScourgeBringer و Monaco: What’s Yours is Mine می‌شود.

هر چهار بازی مذکور برای مشترکان Xbox Live Gold و همچنین Xbox Game Pass Ultimate بدون پرداخت هزینه در دسترس خواهند بود. بازی Calico که از تاریخ 1 الی 31 آگوست (10 مرداد الی 9 شهریور) در سرویس مذکور در دسترس است، یک اثر شبیه‌سازی محسوب می‌شود که در آن بازسازی کافه گربه‌های شهر به عهده‌ی شماست. بازیکن می‌تواند شخصیت خود را بسازد، مکان گربه‌ها و انسان‌ها را تزئین نماید و آن را با بچه گربه‌های مختلف پر کند. همچنین می‌توانید از معجون‌های جادویی استفاده کنید و حتی با یک گربه غول پیکر به محل کار خود بروید.

بازی Saints Row 2 از تاریخ 1 الی 15 آگوست (10 الی 24 مرداد) در Xbox Live Gold در دسترس خواهد بود. در این نسخه، شما از یک کمای پنج ساله بیدار می‌شوید و باید گروه 3rd Street Saints را نابود کنید. بازیکنان باید با تصرف قلمروی آن‌ها و شرکت‌های فاسد، گروه Saints را بازسازی کنند و قلمرو خود را پس بگیرند.

تبلیغات

بازی ScourgeBringer یک اثر پلتفرمر روگ‌لایت است که از تاریخ 16 آگوست الی 15 سپتامبر (25 مرداد الی 24 شهریور) در سرویس مذکور موجود خواهد بود. در این اثر، شما در نقش جنگجویی به نام Kyhra در یک دنیای پساآخرالزمانی قرار می‌گیرید و باید با دشمنان و غول‌هایی که از اسرار Scourge محافظت می‌کنند، مبارزه کنید.

بازی Monaco: What’s Yours is Mine از تاریخ 16 آگوست به Xbox Live Gold اضافه می‌شود و تا 31 آگوست در دسترس است. بازی در مورد یک تیم 8 نفره از دزدان حرفه‌ای است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. مهارت‌های این افراد شامل جیب بری، قفل سازی و …. می‌شود. شما می‌توانید به صورت تک‌نفره یا با سه نفر دیگر از دوستان خود به تجربه‌ی این بازی بپردازید.

گیمری عادیBahadorآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Raminتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Why are we so blind to seeTlou part 2 game of the centuryEmperor Nima ShamsO2Skyrim : The Elder Scrolls Vmeysambscorpionesافسر جنگ نرم سونیKRATOSEFAN1Squatlatex2PorfosorAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا