هاست پرسرعت
بازی

بازیگران زئوس و پوزئیدون سریال Percy Jackson مشخص شدند

بازیگران زئوس و پوزئیدون سریال Percy Jackson مشخص شدند

سریال فانتزی و حماسی Percy Jackson سرانجام بازیگران برخی از خدایان مهم خود را پیدا کرده است.

تبلیغات

مجموعه رمان‌های فانتزی و ماجراجویانه Percy Jackson and the Olympians (پرسی جکسون و المپ‌نشینان) که توسط ریک ریوردن به نگارش درآمده است، یکی از داستان‌های محبوب و مشهور جهان می‌باشد که تاکنون چندین فیلم سینمایی از آن اقتباس شده است. با این حال کمپانی دیزنی در نظر دارد تا سریالی از آن را به همین نام برای سرویس دیزنی‌پلاس تهیه نماید که پروسه تولید آن به تازگی آغاز شده است.

این مجموعه حول محور پسری به نام پرسی می‌باشد که فرزند خدای یونانی، پوزئیدون است. این مسئله سبب می‌شود تا پای او به مبارزه بر علیه باقی خدایان و نیمه خدایان باز شده و وقایعی جذاب و حماسی رقم بخورد.

در حالی که بازیگران نقش‌های بسیاری از این سریال در گذشته اعلام شده بود که از آن‌ها می‌توان به واکر اسکوبل، گلین ترمن و جیسون منتزوکس اشاره کرد اما 2 تن از شخصیت‌های مهم این فرنچایز به تازگی بازیگرانش مشخص شده است که می‌تواند واکنش‌های متفاوت طرفداران را در پی داشته باشد.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، 2 تن از بازیگران نقش‌های اصلی و مهم این سریال فانتزی سرانجام مشخص شده‌اند. توبی استیونز ایفای نقش پدر پرسی و خدای دریاها یعنی پوزئیدون را بر عهده خواهد داشت و لنس ردیک نیز نقش برادر او یعنی زئوس را ایفا خواهد کرد.

فصل نخست سریال Percy Jackson and the Olympians که در 8 قسمت تهیه خواهد شد، در سال 2024 از سوی سرویس دیزنی‌پلاس در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.

منبع: کولایدر

ニマ・シャムス氏Chris redfieldmeysambKratosEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا