بازیگر جدیدی به پیش درآمد فیلم Hunger Games پیوست

بازیگر جدیدی به پیش درآمد فیلم Hunger Games پیوست

بازیگر برنده جایزه اسکار، وایولا دیویس به فیلم پیش درآمد Hunger Games پیوسته تا ایفاگر نقش یک شخصیت شرور باشد.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، وایولا دیویس (Viola Davis) به فیلم پیش درآمد Hunger Games تحت عنوان The Ballad of Songbirds and Snakes پیوسته تا ایفاگر نقش دکتر ولمنیا گل باشد؛ کسی که هدایت دهمین بازی مرگ‌بار این فرنچایز را بر عهده خواهد داشت. وایولا دیویس در کنار تام بلیث (Tom Blyth) و ریچل زگلر (Rachel Zegler) به عنوان بازیگران اصلی این پیش درآمد شناخته می‌شوند.

این پیش درآمد سال‌ها پیش از وقایع فیلم‌های اصلی جریان داشته و روایت‌گر کوریولانوس اسنو 18 ساله‌ای است که برای بازگردان غرور از دست رفته خانواده‌اش، وارد بازی‌های مرگ‌بار شده و با دختری از منطقه فقیر سرزمین خود به نام لوسی همراه می‌شود. حال این دو وظیفه پیدا می‌کنند تا از غریزه و ذکاوت خود استفاده کرده و نشان دهند که پرنده آوازخوان و مار سرزمین پانم هستند.

فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) که وظیفه هدایت سه فیلم از مجموعه Hunger Games را بر عهده داشته، برای کارگردانی این پیش درآمد بازگشته است. اثری که انتظار می‌رود بتواند پس از سال‌ها، موفقیت فیلم‌های اصلی این مجموعه را تکرار کرده و به فروش بالایی دست پیدا کند.

فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) در سینما اکران خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل