هاست پرسرعت
بازی

بازیگر نقش ثور God of War Ragnarok از هالک در مارول الهام گرفته است

بازیگر نقش ثور God of War Ragnarok از هالک در مارول الهام گرفته است

رایان هرست (Ryan Hurst)، بازیگر نقش ثور در God of War Ragnarok، در مصاحبۀ خود با Variety اعلام کرد که برای بازی در این نقش از هالک در مجموعۀ مارول الهام گرفته است.

ثور مطمئناً یکی از محورهای تبلیغاتی سانتا مونیکا (Santa Monica) و سونی برای بازی God of War Ragnarok بوده است. پیشینۀ احساسی و قدرت‌های بی‌نظیر او، محبوبیت قابل توجه‌ای در میان مخاطبین دارد. در گفت‌وگویی با Variety، مت سوفوس (Matt Sophos)، کارگردان روایت بازی، و رایان هرست (Ryan Hurst)، بازیگر نقش ثور، حول منابع الهام و رویکرد خود در قبال خدای رعد و برق صحبت کردند.

وقتی نام ثور به میان می‌آید، مخاطبین عام به یاد کاراکتری بلوند در دنیای سینمایی مارول با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) می‌افتند که پروتاگونیستی مثبت است. اما در بازی God of War Ragnarok شاهد رویکردی متفاوت هستیم و ثور کاراکتری وحشیانه و بی‌رحم دارد. کارگردان روایت بازی می‌گوید که دلیل این شخصیت‌پردازی هماهنگی بیشتر با داستانی است که قصد نقل آن را داشتند:

ما جای آدم خوب‌ها و آدم بد‌های مارول را عوض کردیم و در دنیای نورس حالا خدایان Æsir آدم بد‌ها هستند و جاینت‌ها نقش مثبت را برعهده دارند. با توجه به چیزی که از اساطیر نورس می‌دانیم، خدایان به شدت خاکستری‌تر از انتظارات مردم هستند؛ به خصوص از دیدگاه MCU.

تبلیغات

وی در ادامه، داستانی از ثور را نقل کرد که در آن روزی ثور در خانۀ خانواده‌ای رعیت می‌خوابد و در قبال آن به آن‌ها اجازه می‌دهد از گوشت بزهایش خوراک درست کنند، به شرط آن که استخوان بزها آسیب نبنید؛ چرا که تنها با وجود استخوان‌ها ثور می‌تواند حیوانات را بازیابی کرده و لایه‌ای از گوشت روی تنشان شکل بگیرد. در نهایت، استخوان یکی از بزرها می‌شکند و ثور دو فرزند خانواده را به عنوان مستخدمین خود، به آزگارد می‌برد.

هرست در ادامه توضیح می‌دهد که برای ایفای نقش خود در هیبت ثور، از دو کاراکتر کلانتر اِد تام بل (Ed Tom Bell) در No Country for Old Men و ابرقهرمان مارولی یعنی هالک استفاده کرده است؛ اولی برای آن که پشیمانی‌های خود را در صدایش بروز می‌دهد و دومی برای عصبانیت و ناتوانی در جهت‌دهی آن‌ها.

در بخش پایانی این مصاحبه، به پر زرق و برق بودن خدایان یونان اشاره می‌شود که درست در مقابل خدایان نورس قرار می‌گیرد. برای این که خدایان نورس جذاب‌تر به نظر برسند، سانتا مونیکا (Santa Monica) بسیاری از آن‌ها را عظیم‌الجثه خلق کرد تا در مقابل کریتوس ترسناک و قدرتمند به نظر برسند.

نظر شما در این باره چیست؟

💙Ragnarök is here❄DARKSIRENFernandoKHEDER_Pro_GamerTlou part 2 game of the centuryKOOSHANKurosmonika.sheydaامیرInvisible bearded userKratos77متینCapitanJinxMsadeq361UNCLE ARTURیوهانKratosMohsenj74more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا