هاست پرسرعت
بازی

بازی جدید بانجی احتمالاً اکشن سوم‌شخص است و با موتور Destiny 2 توسعه می‌یابد

بازی جدید بانجی احتمالاً اکشن سوم‌شخص است و با موتور Destiny 2 توسعه می‌یابد

آگهی شغلی جدید استودیوی بانجی (Bungie) احتمالاً به ساخت عنوانی کاملاً جدید در سبک اکشن سوم‌شخص اشاره دارد که با موتور Destiny 2 توسعه می‌یابد.

همانطور که می‌دانید، استودیوی بانجی که ساخت عناوینی چون Marathon ،Myth ،Oni ،Destiny و Halo را در کارنامه دارد، روی یک بازی کاملاً جدید کار می‌کند. در ژوئن سال 2018 نیز شرکت نت ایز (NetEase) 100 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد تا بانجی به استودیویی با چند فرنچایز مختلف تبدیل شود. پیت پارسونز (Pete Parsons)، رئیس بانجی، در آن زمان گفته بود:

این همکاری جدید امکان تسریع اعمال برنامه‌هایی که در ابعاد جهانی داریم را فراهم می‌کند و گروه‌های جدیدی برای ارائه‌ی تجربه‌های نو در پی آن تشکیل می‌شود. شرکت نت ایز مسئول نشر و توسعه‌ی بازی‌های معروفی بوده است. خوشحالیم که اکنون می‌توانیم از تجربه‌ی این شرکت در مسیر جدیدی که برای بانجی در پیش گرفته‌ایم، بهره ببریم.

تبلیغات

پیت پارسونز

چند ماه بعد نشان تجاری پروژه‌ای به نام Matter به ثبت رسید. پس از مدتی سکوت خبری، بانجی برنامه‌های آتی خود را در ابتدای سال 2021 منتشر کرد و از نقل مکان به دفتری بزرگ‌تر تا پاییز سال 2022 سخن گفت. این عمل به منظور تسهیل شرایط کاری صورت گرفت تا پیش از سال 2025 شاهد عرضه‌ی دست کم یک عنوان جدید باشیم.

اکنون آگهی شغلی جدیدی برای مهندس ارشد گیمپلی منتشر شده است که با توجه به بخش شرح وظایفش، احتمال می‌رود که این بازی در سبک اکشن سوم‌شخص باشد. این آگهی بعدتر ویرایش شد، اما نسخه‌ی اولیه‌ی آن به توسعه‌ی این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی تایگر (Tiger Engine) اشاره داشت. شایان ذکر است که Destiny 2 نیز با این موتور ساخته شده است.

هنوز مشخص نیست که دلیل حذف این بخش تغییر موتور ساخت بازی بوده است یا آنکه بانجی هنوز نمی‌خواهد رسماً نام آن را اعلام کند. به هر صورت، اگر بازه‌ی زمانی 2025 هنوز مورد نظر باشد، احتمالاً طی سال آتی خبرهایی از این پروژه منتشر خواهد شد. همچنین، بنا بر شایعات اخیر، این استودیو به دنبال احیای مجموعه‌ی Marathon است.

red-eyed Banished KnightDARKSIRENبهزاد سالمیشبح gsxr 🏴Max22ناتی گادo0ashil0oزلاتان ابراهیموویچmahdi12345Kratosمحمدامین حیدری...Eternal...Tlou part 2 game of the centuryHaj ClankAMFisGONEZeusEllie TerminatorChris redfieldامیر حسینکاکاسنگیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا