هاست پرسرعت
بازی

بازی جدید سازندگان سابق CD Project شباهت‌هایی به Ghost of Tsushima دارد

بازی جدید سازندگان سابق CD Project شباهت‌هایی به Ghost of Tsushima دارد

دارک پسنجر (Dark Passenger) یک استودیوی بازی‌سازی جدید مستقر در لهستان است که تا حدودی توسط توسعه دهندگان سابق The Witcher 3 در CD Project اداره می‌شود.

به نظر می‌رسد که بازی اول آن‌ها، ما را تا حدودی به یاد Ghost of Tsushima و حالت چندنفره آن به‌نام Legends می‌اندازد. در اوایل این هفته، صفحات این شرکت به صورت آنلاین دیده شد و همانطور که Shinobi602 در توییتر اشاره کرد، شرکت لهستانی در مراحل ابتدایی تولید اولین بازی خود است. وب سایت این استودیو توضیح می‌دهد که تیم آن‌ها، چندین سال است که در حال ساخت انیمیشن‌، سکانس‌های سینماتیک و شخصیت برای سایر بازی‌های مستقل و AAA بوده است و اکنون پروژه خود را آغاز کرده است که در حال حاضر در مراحل اولیه فاز تولید است. در وب سایت ترجمه شده آمده است:

ما در حال ساخت دنیایی اعتیادآور، تاریک و پر از اسرار با شخصیت‌های غیرمعمول و داستان‌هایی هستیم که سرزمین آقتاب را می‌بلعد.

تبلیغات

علاوه بر تصویر هنری یک فرد بیچاره که یک کاتانا را درون گردن خود فرو کرده است، این سایت همچنین دارای جزئیاتی مهم در مورد سبک این بازی است. این بازی که به‌عنوان یک عنوان اکشن آنلاین با زاویه دید اول شخص توصیف می‌شود، برای بازی به صورت PvE و PvP طراحی شده است. این داستان در ژاپن فئودال و پس از ظهور یک مهاجم بی‌نام که تاج و تخت را از پادشاه فعلی غصب می‌کند، اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد که با یک داستان و جهان فانتزی طرف هستیم. این وب‌سایت می‌افزاید:

بازیکنان با بازی در نقش‌های شینوبی و کونویچی، هم با شرکای غاصب و هم با گروه‌ قاتلان که به دنبال اهدافی مشابه هستند، روبرو خواهند شد. هنگام سفر در این سرزمین‌های تاریک، شخصیت‌های بازیکنان روی پشت بام‌های شهر می‌پرند، زیر کف کلبه‌های روستایی پنهان می‌شوند، از بتکده‌ها بالا می‌روند و در میان زیارتگاه‌ها و معابد پنهان می‌شوند. آب و هوای پویا، آن‌ها را با یک بارندگی ناگهانی، باد شدید یا مه در اطراف منطقه غافلگیر می‌کند.

دارک پسنجر به پلتفرم‌های پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و اس و PC برای انتشار بازی خود چشم دوخته است. به نظر می‌رسد که افراد بااستعداد و خوبی پشت ساخت آن هستند، بنابراین ما منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از این محصول می‌مانیم.

77اتزیو آدیتوره(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪PlayStation Studios PS5HerfeiymeysambmajidamAmir RingoEmperor Nima Shamssamulحاج عرفانMehran.Bascorpionesامیر گیمرتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)o0ashil0oSquatlatex2KRATOSEFAN1shadowJin sakai

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا