هاست پرسرعت
بازی

بازی جدید لاک پشت‌های نینجا در سبک اکشن و نقش آفرینی معرفی شد

بازی جدید لاک پشت‌های نینجا در سبک اکشن و نقش آفرینی معرفی شد

شرکت Paramount Global اعلام کرد که یک بازی جدید از مجموعه لاک پشت‌های نینجا براساس کتاب مصور Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin و در سبک اکشن و نقش آفرینی ساخته می‌شود. هنوز مشخص نیست که استودیو سازنده این بازی چیست، ولی پارامونت گلوبال اعلام کرده که گزینه مناسبی برای این کار پیدا کرده است. داوگ روسن، نایب رئیس ارشد این شرکت، با اعلام این خبر گفت که این بازی جدید تجربه‌ای تک‌نفره و الهام‌گرفته از نسخه‌های جدید مجموعه گاد آو وار است.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin روایتگر داستان یکی از اعضای لاک پشت‌های نینجا خواهد بود که تمام سلاح‌های مربوط‌به چهار عضو گروه را حمل می‌کند. سایر اعضای گروه در نبرد با گروه فوت کلن کشته شده‌اند و شخصیت اصلی بازی، در پی گرفتن انتقام آن‌ها است. ممکن است سایر اعضای مجموعه هم در قالب فلش‌بک‌ها قابل‌بازی باشند، ولی شخصیت اصلی بازی فقط یکی از لاک پشت‌ها است.

بازی‌های مرتبط با این مجموعه معمولا آمیخته به‌نوعی طنز بودند و لاک پشت‌ها را با شوخی‌های خاص خودشان به‌تصویر می‌کشیدند. بااین‌حال Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin قرار است فضایی تاریک و جدی داشته باشد.

فعلا پلتفرم‌های مقصد بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin هم مشخص نیست و پارامونت اعلام کرده که هنوز چند سالی تا انتشار این بازی باید منتظر ماند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا