هاست پرسرعت
بازی

بازی رومیزی جدیدی برای Elden Ring منتشر خواهد شد

بازی رومیزی جدیدی برای Elden Ring منتشر خواهد شد

فرام‌سافتور (From Software) اعلام کرد که کادوکاوا (Kadokawa) در حال توسعه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی رومیزی جدید بر اساس Elden Ring بوده که در ژاپن عرضه خواهد شد.

این بازی نقش‌آفرینی رومیزی توسط کاتو هیرونوری (Kato Hironori)، طراح بازی نقش‌آفرینی رومیزی Dark Souls، طراحی خواهد شد. بازی رومیزی Elden Ring شامل قوانینی برای ماجراجویی در سرزمین‌ میانه و همچنین استفاده از روش‌های متنوع برای مبارزه، جادو و قواعدی برای دشمنان مختلف خواهد بود. جزئیات دیگری از این بازی رومیزی به اشتراک گذاشته نشده است، اما ظاهرا در اوایل بهار 2023 در ژاپن عرضه خواهد شد.

اخبار ساخت بازی رومیزی Elden Ring توسط کادوکاوا با بازخوردهای مثبت و منفی به همراه بوده است. بازی رومیزی Dark Souls یک نقش‌آفرینی تک‌نفره بود و باید توسط یک بازیکن و یک بازیگردان انجام می‌شد. در حالی که قوانین حس تجربه‌ا‌ی کاملا مشابه به Dark Souls را انتقال می‌دهد، خود بازی برای گروهی از افراد در نظر گرفته نشده بود؛ زیرا بازیکنان دیگر می‌توانستند تنها به صورت احضار موقت عمل کنند. اگرچه، خیلی از طرفداران عناوین نقش‌آفرینی رومیزی باور دارند که مکانیک‌های بازی واقعا خاص و نوآورانه بود. البته از آنجایی که بازی رومیزی Dark Souls هیچوقت در زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر منتشر نشد، فقط ترجمه‌های توسط طرفداران موجود است.

تبلیغات

اینکه بازی رومیزی Elden Ring نسخه‌ی انگلیسی خواهد داشت، هنوز مشخص نیست. اخیرا Steamforged نسخه‌ی انگلیسی خود از بازی رومیزی Dark Souls را عرضه کرد که در آن قوانین 5E به شدت دستکاری شده و اصلا شباهتی به نسخه‌ی کادوکاوا ندارد. اگرچه، انتشار اولیه این بازی رومیزی بخاطر مشکلات تایپ و بی‌ثباتی قوانین آن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و بلافاصله به انتشار اصلاحات و چاپ‌های جدید برای رفع مشکلات آن منجر شد.

هم اکنون بازی نقش‌آفرینی رومیزی Elden Ring برای عرضه در ژاپن و در اوایل 2023 برنامه‌ریزی شده است. در صورت وجود، اخبار بیشتری از توسعه‌ی‌ این بازی منتشر خواهد شد.

Amir hossein (Lies Of P)o0ashil0oInvisible bearded userAlbertSquatlatex2

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا