هاست پرسرعت
بازی

بازی فوتبال UFL تا سال 2023 تاخیر خورد

بازی فوتبال UFL تا سال 2023 تاخیر خورد

استودیوی بریتانیایی استرایکرز (Strikerz Inc) انتشار رقیب احتمالی FIFA و eFootball، یعنی بازی UFL را به تعویق انداخت.

این بازی که پیش از این قرار بود در سال جاری برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس و ایکس باکس وان عرضه شود، اکنون در سال 2023 منتشر خواهد شد. یوجین ناشیلوف (Eugene Nashilov)، مدیر عامل شرکت استرایکرز این خبر را در یک ویدیو تایید کرد، ویدیویی که به قصد ارائه یک به‌روزرسانی خبری برای بازی منتشر شد. او گفت:

این چیز جدیدی نیست و نمی‌توانیم بگوییم که پروژه ما یک بازی با پیچیدگی تکنولوژیکی بسیار زیاد است. البته که بازی ما نیاز به شبیه‌سازی طیف کاملی از مکانیک‌ها و تکنیک‌های فوتبال با انیمیشن‌های پویا، واقع‌گرایانه، بازیکنان در کلاس جهانی و موارد دیگر دارد.

او ادامه داد:

تبلیغات

امروز ما اعلام می‌کنیم که تاریخ انتشار بازی UFL به سال 2023 منتقل می‌شود. بسیاری از شما حدس زدید که این احتمال وجود دارد و حق با شما بود. تقریبا 80 درصد بازی آماده است و ما به زمان بیشتری برای تکمیل توسعه نیاز داریم.

ناشیلوف گفت که بازیکنان می‌توانند منتظر یک به‌روزرسانی خبری دیگر در ماه دسامبر باشند. به گفته استرایکرز، UFL یک بازی رایگان خواهد بود که روی ایدئولوژی بازی منصفانه متمرکز است و بازیکنان را در مقابل رقبای هم سطح قرار می‌دهد.

اولین ویدیو از گیم‌پلی UFL در ژانویه نمایش داده شد که کریستیانو رونالدو را به عنوان یکی از پنج سفیر بازی معرفی کرد. سایر بازیکنانی مانند اولکساندر زینچنکو، روملو لوکاکو، روبرتو فیرمینو و کوین دی بروین نیز به تبلیغات بازی کمک خواهند کرد.

متینتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)PorfosorEmperor Nima Shamsmeysambامیر حسینStar Fireامیر گیمر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا