هاست پرسرعت
خودرو

بازی فورزا موتوراسپرت با بیش از ۵۰۰ ماشین و ۲۰ پیست عرضه خواهد شد

بازی فورزا موتوراسپرت با بیش از ۵۰۰ ماشین و ۲۰ پیست عرضه خواهد شد

استودیو Turn 10 با انتشار تیزر جدید فورزا موتوراسپرت در یوتیوب، اعلام کرد که این بازی با بیش از ۵۰۰ ماشین و ۲۰ پیست در سال ۲۰۲۳ برای ایکس‌باکس سری‌ X/S و PC عرضه می‌شود و تغییرات جذابی نسبت به بازی‌های قبلی ساخت این شرکت دارد.

در رابطه با جدیدترین نسخه‌ی بازی فورزا موتوراسپرت (Forza Motorsport) برای ایکس‌باکس سری‌ X/S و PC، خبرهای خوب و بدی از دنیای شبیه‌سازی مسابقه داریم. به گزارش موتوروان، استودیو Turn 10 طی اعلامیه‌ای ویدیویی انواع جزئیات را درباره‌ی بازی آینده به اشتراک گذاشت اما تاریخ عرضه تایید شده‌ای در میان آن‌ها نبود. این خبر بد است. در مورد خبر خوب هم باید بدانید که تقریباً همه‌ی چیزهای دیگر خوب هستند.

بدیهی است که خبرهای خوب توضیح بیشتری می‌طلبد، اما چیزی نیست که در یک یا دو جمله به کار گرفته شود، پس بیایید با محتوا شروع کنیم. فورزا موتوراسپرت با بیش از ۵۰۰ خودرو عرضه خواهد شد؛ یعنی خودروهای مسابقه‌ای جدید بیشتر از تمام نسخه‌های قبلی این بازی خواهد بود. بیش از ۱۰۰ ماشین کاملاً جدید برای بازی وجود دارد و ۸۰۰ ارتقای منحصربفرد برای شخصی‌سازی در دسترس است. این خودروها در ۲۰ مکان مسابقه خواهند داد که پنج تای آن‌ها کاملاً جدید هستند. اولین تیزر بازی فورزا موتوراسپرت از ژوئن ۲۰۲۲ دو مورد را نشان داد: پیست هاکونه در ژاپن و پیست کیالامی در آفریقای جنوبی. با این حال، چشمان مشتاق ما ممکن است در ویدئوی اخیر به پیست مید اوهایو نگاه کرده باشد، اگرچه این موضوع تایید نشده است.

تیزر بازی فورزا موتوراسپرت / forza motorsport پیست کیالامی

کریس اساکی، مدیر خلاق استودیو Turn 10 در این زمینه می‌گوید که «فورزا موتوراسپرت پیشرفته‌ترین بازی مسابقه‌ای خواهد بود که تا کنون ساخته شده است». همه چیز از جمله گیم پلی، از وضوح ۴k با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه با ردیابی پرتو استفاده می‌کند. برای اولین بار در تاریخ فورزا موتوراسپرت، تنظیمات پویا در زمان روز هنگام مسابقه، روز را به شب تبدیل می‌کند. مدل‌های پیشرفته برای آب و هوا، همه چیز از باران گرفته تا توسعه‌ی ابرهای ارگانیک را مدیریت می‌کنند. و همانطور که شما مسابقه می‌دهید، لاستیک در مناطقی از مسیر تغییر یافته و بهبود می‌یابد. همه‌ی این عوامل بر شرایط مسیر تأثیر می‌گذارند و در صورت تصادف، مدل‌های آسیب فردی و زخم‌های جنگی منحصربفردی را به همراه خواهند داشت.

استودیو Turn 10 همچنین می‌گوید که این نسخه بهترین بازی فورزا موتوراسپرت تا کنون است. این نسخه از دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد و در حالی که تاکید مطمئناً روی صداهای موتور است، محیط نیز با پژواک و طنین تفاوت ایجاد می‌کند. موتورهای اصلاح شده صداهای متفاوتی نسبت به مدل کارخانه‌ای دارند. بسته به موقعیت مکانی شما، گویندگان پیست صداهای مربوط به منطقه‌ی پیست را خواهند داشت.

تیزر بازی فورزا موتوراسپرت / forza motorsport گیم پلی در پیست

در مجموع، استودیو Turn 10 می‌گوید فورزا موتوراسپرت از پیشرفت‌های فنی بیشتری نسبت به فورزا ۵، ۶ و ۷ برخوردار است. این بازی رقیب قدرتمندی برای آخرین نسخه‌ی بازی گرن توریسمو در پلی استیشن است، اما تاریخ انتشار رسمی بازی هنوز مشخص نیست. تیزر سال گذشته بازه زمانی بهار ۲۰۲۳ را ارائه کرد که چند ماه دیگر با آن فاصله داریم. با این حال، آخرین اعلامیه به طور کلی تاریخ عرضه را به سال ۲۰۲۳ تغییر داد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا