هاست پرسرعت
بازی

بازی چندنفرۀ Assassin’s Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

بازی چندنفرۀ Assassin’s Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

به گفتۀ یوبیسافت (Ubisoft)، اثر چندنفرۀ مستقل مجموعۀ Assassin’s Creed، قرار است نسبت به تجربۀ‌های چندنفرۀ پیشین آن، در دسترس‌تر و عامه‌پسندتر باشد.

از بازی Assassin’s Creed Mirage گرفته تا Codename RED و Codename HEXE، یوبیسافت (Ubisoft) موارد زیادی از این فرنچایز پیشتاز خود را در دستور کار دارد، اما با این حال که محتویات داستان‌محور تک نفره قرار است مرکز توجهات این شرکت باشد، یوبیسافت به روشنی اذعان کرده که با پلتفرم و هاب پیوسته در حال رشد Infinity، به دنبال ارائۀ تجربه‌های متفاوت هم است.

یکی از بازی‌های Assassin’s Creed که توسعۀ آن تحت این پلتفرم تأیید شده، یک پروژۀ چندنفرۀ مستقل است؛ که یوبیسافت آن را با Assassin’s Creed Invictus خطاب می‌کند (به معنای تسلیم‌ناپذیر). البته، بخش چندنفره موردی است که در نسخه‌های پیشین این مجموعه با حالت‌های PvP و Co-op تجربه کرده‌ایم، اما در پروژۀ Invictus شاهد چه نوعی از تجربۀ چندنفره خواهیم بود؟

آقای مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، معاون تهیه‌کنندگی اجرایی Assassin’s Creed، در مصاحبه با VGC اشاره کرد که پروژۀ Invictus نسبت به تجربه‌های چندنفرۀ گذشتۀ این مجموعه، بسیار در ‌دسترس‌تر بوده و برای مخاطب عام طراحی خواهد شد. در همین راستا، یوبیسافت چندین توسعه‌دهنده که عضو تیم‌های سازندۀ عناوین آنلاین بسیار موفق مثل Rainbow Six Siege و For Honor بودند را برای ساخت Assassin’s Creed Invictus انتخاب کرده است.

آقای کوته دربارۀ همین موضوع گفت:

تبلیغات

دلیل اقدام داشتن یک عنوان چندنفره نیز به عقیدۀ من این است که حس می‌کنم Assassin’s Creed می‌تواند به مسیرهای مختلفی شاخه بزند.

ما تنها بخش کوچکی از راه‌هایی که می‌توان برای Animus، برای Assassin’s Creed، پیش گرفت را امتحان کرده‌ایم. در گذشته، تجربه‌های چندنفره داشتیم، اما چندان در دسترس نبودند.

چگونه می‌توانیم آن موارد را توسعه دهیم تا تجربه‌ای عامه‌پسندتر، در مقیاس انبوه‌تر داشته باشیم و از دانشی که از بازی‌هایی چون For Honor و Rainbow Six کسب کرده‌ایم، برای ایجاد تجربه‌ای سرگرم‌کننده استفاده کنیم که از تمام پتانسیل این فرنچایز بهره می‌برد.

از زمان انتشار Invictus جزئیاتی به اشتراک گذاشته نشد، ولی می‌توان مطمعن بود که این عنوان و دیگر بازی‌های مرتبط با پلتفرم Infinity تا چند سال دیگر عرضه نخواهند شد. البته، پیش از آن، در سال 2023 شاهد انتشار Assassin’s Creed Mirage خواهیم بود که به گفتۀ سازندگان به ریشه‌های این مجموعه بازخواهد گشت.

meysambEmperor Nima Shamsmahdi12345امیرABDVDDr.PyroshadowEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا