هاست پرسرعت
بازی

بازی Alan Wake 2 احتمالا گرافیک خیره کننده‌ای خواهد داشت

بازی Alan Wake 2 احتمالا گرافیک خیره کننده‌ای خواهد داشت

باوجود پیشبرد فرایند توسعه‌ی بازی Control 2 و اسپین-آف‌های متعدد این مجموعه در استودیو رمدی، اینطور به نظر می‌رسد که Alan Wake 2 هایپ و هیجان بیشتری را میان طرفداران ایجاد کرده است. با وجود اینکه این بازی قرار است امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس، کامپیوتر و پلی استیشن 5 منتشر شود، از زمان نمایش بازی در The Game Awards 2021 تاکنون فقط تصاویر محدودی از آن با طرفدارها به اشتراک گذاشته شده است.

گرافیک بازی Alan Wake 2

حالا نیک بیکر از XboxEra مدعی شده که منابع آگاه به اطلاع او رسانده‌اند که این بازی تا حد زیادی آماده شده است، وی گفت که می‌توان Alan Wake 2 را یک «نمایش واقعی نسل جدید» به شمار آورد. بیکر می‌گوید با درنظرگرفتن اینکه Epic Games تأمین‌کننده بودجه این پروژه است و این بازی را روی پی سی به‌صورت انحصاری ازطریق فروشگاه Epic Games Store عرضه می‌کند، به نظر می‌رسد که درآمد این شرکت از بازی فورتنایت صرف سرمایه‌گذاری‌های خوبی می‌شود.

رمدی اینترتینمنت قبلاً تأیید کرده که بازی Alan Wake 2 بزرگ‌ترین پروژه این شرکت تاکنون خواهد بود که به کمک موتور بازی‌سازی Northlight Engine «زیباترین اثر» این استودیو نیز لقب می‌گیرد. توسعه‌دهندگان این بازی همچنین تأیید کردند که دنباله Alan Wake هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل اجرا است، اما هنوز تا عرضه‌ی آن فاصله داریم.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا