هاست پرسرعت
بازی

بازی Ark II در مراسم ایکس باکس و بتسدا حضور خواهد داشت

بازی Ark II در مراسم ایکس باکس و بتسدا حضور خواهد داشت

با توجه به توییت اخیر استودیوی سازنده‌ی بازی Ark II، این احتمال وجود دارد که در رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا شاهد نمایشی از این عنوان باشیم.

با توجه به اخبار متعدد تأیید حضور بازی‌های مختلف در رویداد Summer Game Fest، عجیب است که مایکروسافت اطلاعات جذابی از رویداد ایکس باکس و بتسدای پیش رو منتشر نکرده است. اکنون، به نظر می‌رسد که نمایش یکی از عناوین در این مراسم تأیید شده باشد.

در واقع، توییت اخیر استودیوی فرانسوی وایلدکارد (Studio Wildcard) به نمایش احتمالی ساخته‌ی اخیر این استودیو یعنی Ark II در رویداد مذکور اشاره دارد. متن توییت به شرح زیر است:

برای [به اشتراک گذاری] محتوای اختصاصی از Ark 2 در 12 ژوئن (22 خرداد) منتظر دیدارتان هستیم.

در همین توییت، تصویری از نقشه‌ی رایگان جدید نسخه‌ی اول این مجموعه یعنی ARK: Fjordur، نسخه‌ی دوم این بازی و لوگوی رویداد ایکس باکس و بتسدا وجود دارد که در ادامه قابل مشاهده است.

این بازی که در سبک سندباکس و بقا قرار دارد، ابتدا در The Game Awards 2020 معرفی شد و همچنان برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس در دست توسعه است. به نظر می‌رسد که وقایع این دنباله پس از اتفاقات ARK: Survival Evolved – Genesis: Part 2 رخ می‌دهد و بازیگر معروف، وین دیزل (Vin Diesel)، نیز به عنوان شخصیت سانتیاگو (Santiagon) در این بازی به ایفای نقش می‌پردازد.

اینکه Ark II چگونه به نسخه‌ی پیشین مربوط می‌شود یا اینکه نسبت به آن چه بهبودهایی یافته است مشخص نیست، اما تاریخ انتشار آن سال جاری خواهد بود. شاید در 12 ژوئن تاریخ دقیق عرضه‌ی آن اعلام شود و ویدئویی از گیمپلی‌اش به نمایش در بیاید.

مارکو تاجر ایتالیایی (دلال شامپو سیر پرژک)PARASITE EVE 2علیmeysambEmperor Nima ShamsSekiromasoud pc gamer (doffy edition)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا