بازی Black Panther ساخته EA جهان باز خواهد بود

بازی Black Panther ساخته EA جهان باز خواهد بود

نیازمندی‌های شغلی جدید استودیوی Cliffhanger Games، توسعه‌دهنده بازی Black Panther شرکت EA، به جهان باز بودن این بازی اشاره می‌کنند. هم‌چنین این بازی ظاهرا قرار است شامل سیستمی به شدت نوآورانه در روایت داستان باشد.

EA به تازگی تایید کرد که استودیوی تازه تاسیس شده Cliffhanger Games روی یک بازی تک‌نفره Black Panther کار خواهد کرد. با توجه به اینکه این بازی در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد، اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. استودیوی Cliffhanger Games پس از اعلام این خبر چندین موقعیت شغلی در دسترس را در وبسایت LinkedIn منتشر کرده که جزئیاتی را در مورد این بازی فاش می‌کنند.

یک موقعیت شغلی برای “طراح ارشد بازی” ظاهرا تایید می‌کند که Black Panther قرار است یک اثر جهان باز باشد. این خبر با شایعاتی که پیش از معرفی رسمی Black Panther به گوش می‌خوردند هم‌خوانی دارد. در توضیحات این موقعیت شغلی آمده که فرد استخدام شده به “طراحی یک جهان بازی غنی و متغیر” و “طراحی ساختار این جهان” کمک خواهد کرد.

در همین حال با وجود اینکه EA بازی Black Panther را به عنوان یک اثر اکشن ماجرایی معرفی کرده، یک موقعیت شغلی برای طراح نرم‌افزار به آن به عنوان یک اکشن نقش‌آفرینی اشاره می‌کنند. هم‌چنین به یک سیستم “به شدت نوآورانه” برای طراحی روایی هم اشاره شده است. این سیستم که سیستم Open Story نام دارد ظاهرا چندین سیستم کوچک‌تر مربوط به دیالوگ و گفت‌وگوها را به هم متصل می‌کند.

در نهایت هم یک موقعیت شغلی برای مهندس ارشد نرم‌افزار این مسئله را تایید می‌کند که بازی با موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. با وجود اینکه بازی‌هایی که توسط استودیوهای داخلی EA ساخته می‌شوند معمولا از موتور Frostbite استفاده می‌کنند، اخیرا شاهد تغییر این مسئله بوده‌ایم و بازی بعدی Mass Effect و بازی Iron Man ساخته EA Motive هم از Unreal Engine 5 استفاده می‌کنند.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل