هاست پرسرعت
بازی

بازی Bomb Rush Cyberfunk تا تابستان 2023 تأخیر خورد

بازی Bomb Rush Cyberfunk تا تابستان 2023 تأخیر خورد

استودیوی تیم رپتایل (Team Reptile)، توسعه‌دهندۀ Bomb Rush Cyberfunk، می‌گوید که این عنوان برای رسیدن به معیارهای موردنظرشان به زمان بیشتری احتیاج دارد.

عناوین زیادی چون Hogwarts Legacy ،Planet of Lana ،Wanted: Dead و موارد دیگر که قرار بود در سال 2022 منتشر شوند، تا سال 2023 تأخیر خورده‌اند. اکنون، ساختۀ استودیوی تیم رپتایل، Bomb Rush Cyberfunk، نیز به جمع آن‌ها پیوسته است.

تیم رپتایل در صفحۀ رسمی توییتر خود گفت:

ما دریافتیم که در صورت انتشار این بازی در سال جاری، این عنوان نمی‌تواند به سطحی که ما شخصاً خواستار آن هستیم برسد. برای خلق یک بازی یونیک و کامل، زمان توسعۀ Bomb Rush Cyberfunk را تا تابستان 2023 تمدید می‌کنیم.

تبلیغات

ضمناً، در همین هفته، موارد بصری بیشتری نمایش داده خواهند شد.

عنوان Bomb Rush Cyberfunk با الهام از بازی Jet Set Radio (آقای Hideki Naganuma آهنگساز همین بازی نیز مسئول موسیقی‌‌های متن آن است)، یک پلتفرمر سه‌بعدی است که بازی‌بازان را به گشتن، انجام حرکات نمایشی و به چالش کشیدن افراد دیگر گروه‌ها در شهری ساختگی دعوت می‌کند. بازیکنان می‌توانند کفش اسکیت یا اسکیت بورد و یا دوچرخه حرفه‌ای را انتخاب کنند و با آن به انجام حرکات ترکیبی بپردازند؛ حتی می‌توانند بدون هیچ وسیله‌ای، در شهر گشت‌و‌گذار کنند.

بازی Bomb Rush Cyberfunk ابتدا برای نینتندو سوییچ و از طریق استیم برای PC منتشر خواهد شد. یک هفته بعد از آن، برای دیگر پلتفرم‌ها انتشار خواهد یافت، اما هنوز این پلتفرم‌ها مشخص نشده‌اند.

Tupacmeysambshadowامیر حسینLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا