هاست پرسرعت
بازی

بازی Bright Memory Infinite همین ماه برای کنسول‌ها عرضه می‌شود

بازی Bright Memory Infinite همین ماه برای کنسول‌ها عرضه می‌شود

بازی Bright Memory Infinite بالاخره تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای کنسول‌ها دارد و خوشبختانه طرفداران این بازی نیاز نیست زمان زیادی برای تجربه‌ی آن صبر کنند.

تاریخ عرضه‌ی بازی Bright Memory Infinite برای کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ از طریق فروشگاه مایکروسافت، فروشگاه پلی استیشن و eShop نینتندو مشخص شده است. نسخه‌ی کنسولی بازی Bright Memory Infinite در تاریخ 21 جولای 2021 (30 تیر ماه 1401) یعنی دقیقا دو هفته‌ی دیگر منتشر خواهد شد.

نسخه‌های متفاوت بازی Bright Memory Infinite ظاهرا نام متفاوتی دارند. بر روی فروشگاه پلی استیشن و eShop نینتندو این بازی با اسم Bright Memory Infinite Gold Edition به چشم می‌خورد. با این حال این بازی بر روی فروشگاه ایک باکس با اسم Bright Memory Infinite Platinum Edition ظاهر شده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا شاهد تفاوتی میان این نسخه‌ها خواهیم بود یا خیر.

نسخه‌ی کنسولی بازی Bright Memory Infinite برای اولین بار در ماه ژوئن معرفی شد. البته عرضه‌ی این بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس در سال 2020 تایید شده بود. این در حالی است که بازی Bright Memory Infinite در سال 2021 بر روی PC عرضه شد و توانست نقدها و نمرات متوسطی را دریافت کند.

خلوتSami 227(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪Invisible bearded userOld blacksmith

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا