هاست پرسرعت
بازی

بازی Company of Heroes 3 در سال 2023 برای ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد

بازی Company of Heroes 3 در سال 2023 برای ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد

نسخه‌های کنسولی بازی Company of Heroes 3 قرار است در سال آینده و پس از نسخه‌ی PC بازی منتشر شوند. این نسخه‌ها شامل پشتیبانی از 4K، کنترل‌های بهینه شده و موارد دیگر خواهند بود.

علاوه بر استیم، بازی Company of Heroes 3 قرار است در سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 هم عرضه شود. این نسخه در تاریخ نامشخصی و صرفا پس از نسخه‌ی PC که در فوریه‌ی 2023 منتشر می‌شود عرضه خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه‌ی کنسولی بازی را مشاهده کنید:

دانلود

در یک پرسش و پاسخ استودیوی Relic Entertainment، توسعه‌دهنده‌ی بازی، اعلام کرد که به جز چند تغییر ریز نسخه‌های PC و کنسول کاملا یکسان خواهند بود. این پورت کنسولی قرار است رابط کاربری متفاوتی برای کنترلرها داشته باشد:

تبلیغات

ما در Relic سخت مشغول کار بودیم تا مطمئن شویم تجربه‌ی Company of Heroes 3 با یک کنترلر دلچسب خواهد بود. هم‌چنین رابط کاربری و HUD بازی را تغییر داده‌ایم تا مطمئن شویم حرکت با کنترلر آسان خواهد بود. البته برای ما مهم بود که این تغییرات تاثیری روی نحوه‌ی بازی کردن نسخه‌ی PC نداشته باشند.

متاسفانه برنامه‌ای برای قابلیت بازی یا سیستم پیشرفت میان پلتفرمی وجود ندارد. هم‌چنین نسخه‌ی کنسولی فاقد یک فروشگاه درون بازی، بخش چالش‌ها و پشتیبانی از مادها خواهد بود. به علاوه محتوای پس از عرضه‌ی بازی هم اول برای PC و سپس برای کنسول منتشر خواهد شد. Relic هم‌چنین برنامه دارد تا محتوای با کیفیت را به باندلی جذاب برای بازیکنان کنسولی تبدیل کند.

Relic Entertainment هم‌چنین تاکید کرده که نسخه‌ی کنسولی عامل تاخیر خوردن نسخه‌ی PC نبوده و بازی روی کنسول‌ها از وضوح تصویر 4K پشتیبانی خواهد کرد.

red-eyed Banished KnightMetal Gear Solid 3: Snake EaterArmin Ezatiꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗParham_Shهادی صفایی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا