هاست پرسرعت
بازی

بازی Death Stranding 2 معرفی شد

بازی Death Stranding 2 معرفی شد

هیدئو کوجیما و استودیوی کوجیما پروداکشن در رویداد The Game Awards 2022 به معرفی بازی جدید خود پرداختند. Death Stranding 2 دنباله قسمت اول این بازی از سال ۲۰۱۹ است که تجربه اکشن – ماجراجویی و با المان‌های نقش آفرینی جدیدی را برای طرفداران به‌دنبال دارد. بعد از تأیید حضور ال فانینگ و کاتسونا شیئوری در پروژه جدید هیدئو کوجیما، این بازیساز بزرگ ژاپنی قبل از برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ با انتشار توییتی به حضور لیا سیدو در بازی جدید خود که حالا تأیید شد DS2 است، اشاره کرده بود.

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از بازی Death Stranding 2 را در یوتیوب تماشا کنید:

تریلر رونمایی از بازی Death Stranding 2

در این ویدیو شاهد حضور لیا سیدو در نقش Fragile و نورمن ریداس در نقش Sam هستیم که هنوز در دنیایی آلوده به BTهای کشنده تقلا می‌کنند. در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه این بازی نشده اما باتوجه به تریلر رونمایی از این بازی، Death Stranding 2 روانه پلی استیشن 5 می‌شود.

کوجیما بعد از نمایش تریلر رونمایی از بازی Death Stranding 2 روی صحنه مراسم گیم اواردز حاضر شده و درباره این بازی و تأثیر دوران شیوع کرونا روی فرایند ساخت بازی صحبت کرد. او در پاسخ به سؤال جف کیلی درباره تفاوت‌های دنباله این بازی با قسمت اول Death Stranding از طرفداران دعوت کرد تا با تماشای تریلر بازی در آن به‌دنبال جزئیات بگردند.

در ادامه نظرات خود را درباره ساخته جدید کوجیما با gsxr و سایر کاربران درمیان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا