هاست پرسرعت
بازی

بازی Deathbound: اثری ARPG و سولزلایک که در سال ۲۰۲۴ برای PC عرضه می‌شود

بازی Deathbound: اثری ARPG و سولزلایک که در سال ۲۰۲۴ برای PC عرضه می‌شود

Deathbound دارای یک مکانیک منحصر به فرد با نام The Binding System است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به جای چسبیدن به شمشیر و سپر، سبک بازی خودشان را بسازند.

تبلیغات

شرکت‌های تریال‌فورج (Trialforge) و تیت مولتی‌مدیا (Tate Multimedia)، از یک محصول ARPG جدید با عنوان Deathbound رونمایی کردند. این بازی از عناوین سولز-لایک استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) الهام گرفته و قرار است در سال ۲۰۲۴ برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

محیط Deathbound یک تمدن در حال فروپاشی است که درگیری بین نیروهای ایمان و علم منجر به نابودی دنیای بازی، Ziêminal و شهر Akratya شده است. در حین گشت‌وگذار در جهان بازی، بازیکنان با انواع مختلفی از هیولاها روبرو می‌شوند که به گفته توسعه‌دهنده نمی‌توان آن ها را «خوب» یا «بد» توصیف کرد.

Deathbound دارای یک مکانیک منحصر به فرد به نام Binding System است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا جوهره جنگجویان کشته شده را جذب کنند. از این اسانس‌ها می‌توان برای باز کردن مهارت‌ها و توانایی‌های جدید استفاده کرد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سبک بازی خود را تعریف کنند نه اینکه به سبک سنتی شمشیر و سپر محدود شوند.

استودیوی تریال‌فورج جهان بازی را دنیایی بی‌رحمانه توصیف می‌کند که گذشته‌ی تکنولوژیکی و حال قرون وسطایی را در هم می‌آمیزد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
اپوزوسیون gsxrوزغ (آنتی لگبت)🤘Mohsenj74sefirot2011اوردک تک تک ورژن ۴.۳Ashen undead the bearerPersian KingVisible gamer manDARKSIRENCartman

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا