هاست پرسرعت
بازی

بازی Diablo 4 ممکن است در ژوئن سال 2023 منتشر شود

بازی Diablo 4 ممکن است در ژوئن سال 2023 منتشر شود

Diablo 4 قرار است نسخه‌ی بعدی از فرنچایز محبوب اکشن نقش‌آفرینی بلیزارد (Blizzard) باشد. این طور که به نظر می‌رسد این بازی پنجره‌ی عرضه‌ی آوریل تا ژوئن سال بعد را در نظر گرفته است.

بلیزارد پیش از این تایید کرده بود که بتای عمومی بازی Diablo 4 قرار است در اوایل سال 2023 منتشر شود. پس از آن شایعاتی منتشر شده بود که خبر از عرضه‌ی این بتا در فوریه‌ی سال 2023 می‌داد. وبسایت Insider Gaming از آن زمان این خبر را دنبال کرده و تام هندرسون (Tom Henderson) به تازگی گزارش داده که بیش از 100 خبرنگار نمایشی پشت صحنه از بازی را تماشا کرده‌اند.

هم‌چنین به نظر می‌رسد که این خبرنگاران بازی را شخصا تجربه کرده‌اند و قرار است پیش‌نمایش‌ها و نظرات آن‌ها در هفتم دسامبر، یک روز قبل از The Game Awards، منتشر شود. مدیر کلی فرنچایز Diablo یعنی راد فرگوسن (Rod Fergusson) به تازگی گفته بود که طرفداران باید حواسشان را به The Game Awards جمع کنند و منتظر اخبار جدید باشند.

تبلیغات

بسیاری بر این باورند که تاریخ عرضه‌ی بازی قرار است در The Game Awards مشخص شود. نیک بیکر (Nick Baker) از پادکست XboxEra و جز کوردن (Jez Corden) از Windows Central هر دو آوریل سال 2023 را برای بازی در نظر گرفته‌اند. هم‌چنین به گفته‌ی کوردن در The Game Awards قرار است شاهد معرفی Early Access بتای بازی و نسخه‌ی Collectors آن باشیم. نسخه‌ی Collectors بازی ظاهرا شامل نوعی شمع می‌شود.

اما این تمام قضیه نیست. کوردن در توئیتر خود نوشته که تاریخ عرضه‌ی بازی ممکن است به ژوئن سال 2023 حرکت کرده باشد و اسناد او مربوط به عرضه‌ی بازی در آوریل 2023 شاید قدیمی باشند. البته او 100 درصد مطمئن نیست.

بازی Diablo 4 قرار است برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر شود. اگر این گزارشات حقیقت داشته باشند، پس در روزهای آتی منتظر اخبار بیشتر از بازی باشید.

DARKSIRENMr.BadGuyHyakkimaruRoozbehFocusghostmahdi12345

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا