بازی Diablo Immortal به درآمدزایی فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد

بازی Diablo Immortal به درآمدزایی فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌ها، نسخه موبایلی Diablo Immortal در مدت هشت هفته بیش از 100 میلیون دلار درآمد داشته است.

این اطلاعات بر اساس داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه توسط شرکت اطلاعاتی بازار موبایل Sensor Tower، به دست آمده است. در مقایسه با بازی‌های موفق دیگر در بازار موبایل، Pokémon Go این درآمد را در دو هفته به دست آورد و برای Fire Emblem Heroes، این مهم ده هفته طول کشید. بلیزارد (Blizzard) در تاریخ 23 جولای اعلام کرد که Diablo Immortal بیش از 20 میلیون بار تویط بازیکنان نصب شده است. مرجع Sensor Tower گفت که این بازی رایگان بلیزارد از زمان انتشارش در 2 ژوئن، سیزدهمین بازی پردرآمد موبایل در سراسر جهان است.

این بازی بیشترین درآمد را در ایالات متحده داشته است و پس از آن کره جنوبی و ژاپن قرار دارند. انتظار می‌رود که درآمد حاصل از این بازی پس از انتشار دیرهنگام آن در چین، به شدت افزایش یابد. به گفته Sensor Tower، بازی Diablo Immortal بیشترین دانلود را در App Srore در دو روز اول انتشارش در چین داشته است. این سومین بازی پردرآمد چین در 25 جولای و دومین عنوان پردرآمد در 26 جولای بود.

بازی Diablo Immortal که برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس است، به دلیل پرداخت‌های درون برنامه‌ای مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. ادعا شده است که ارتقای کامل یک شخصیت ممکن است تا 110000 دلار برای بازیکنان هزینه داشته باشد. مایک یابارا (Mike Ybarra)، رئیس بلیزارد، در اوایل این ماه در مصاحبه‌ای با لس آنجلس تایمز، از استفاده Diablo Immortal از پرداخت‌های درون بازی دفاع کرد. او گفت:

وقتی به کسب درآمد فکر می‌کنیم، بالاترین اولویت این بود که چگونه می‌توانیم یک تجربه رایگان Diablo را به صدها میلیون نفر ارائه دهیم، جایی که به معنای واقعی کلمه بتوانند 99.5 درصد از همه چیز را در بازی انجام دهند؟

او اضافه کرد:

کسب درآمد در پایان بازی انجام می‌شود. فلسفه ما همیشه این بود که با گیم‌پلی عالی پیشتاز باشیم و مطمئن شویم که صدها میلیون نفر می‌توانند کل کمپین را بدون هیچ هزینه‌ای طی کنند. از این منظر، من در مورد سیاست جدیدمان حس خوبی دارم.

حتما بخوانید : بازی The Lost Wild معرفی شد

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل