هاست پرسرعت
بازی

بازی Elden Ring احتمالاً پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۲۲ خواهد شد

بازی Elden Ring احتمالاً پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۲۲ خواهد شد

به نظر می‌رسد که عنوان Elden Ring از استودیوی FromSoftware، بالاتر از Call of Duty: Modern Warfare ll به پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ تبدیل خواهد شد.

بازی Call of Duty، یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای صنعت گیمینگ محسوب می‌شود. مجموع فروش این بازی تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا یوده است. انتظار می‌رود که شرکت اکتیویزن (Activision)، یک سال موفق دیگر را سپری کند چرا که ادامه یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های Call of Duty، امسال منتشر خواهد شد. نسخه‌های Modern Warfare، همواره جزو برترین‌ بازی‌های دنیای Call of Duty و سبک شوتر محسوب شده‌اند‌. از سال ۲۰۰۹، همواره یکی از بازی‌های Call of Duty به پرفروش‌ترین عنوان سال تبدیل شده است. این اتفاق فقط در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۳ رخ نداده، چرا که ساخته‌های انقلابی استودیوی راک‌استار (Rockstar)، یعنی Grand theft Auto V و Red Dead Redemption 2 در این سال‌ها عرضه شدند.

در شرایط عادی وقتی صحبت از فروش بازی‌ها می‌شود، تولیدات راک‌استار گوی سبقت را از همه‌ی رقبا می‌ربایند اما به نظر می‌رسد که امسال یک بازی دیگر، جای Call of Duty را به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال خواهد گرفت. بر اساس گزارشی که به تازه‌گی توسط گروه ‌ان‌پی‌دی (NPD Group) منتشر شده، پیش‌بینی شده است که بازی Elden Ring بالاتر از Call of Duty: Modern Warfare ll، به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ انتخاب خواهد شد. بر طبق این گزارش، بازی‌هایی نظیر God of War Ragnarok که در نوامبر امسال عرضه خواهد شد، در کنار Gotham knights و LEGO Stars Wars: The Skywalker Saga نیز در فهرست ۱۰ عنوان پرفروش سال جای خواهند داشت. در حال حاضر، ساخته جدید استودیوی فرام‌سافتور (Fromsoftware) در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین سال قرار دارد اما در ادامه سال، چندین بازی بزرگ دیگر نیز منتشر خواهند شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ موفق به فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای شد اما نکته اساسی این است که این بازی، در بازه‌ی زمانی یک ساله موفق به چنین فروشی شد و انتشار آن با همه‌گیر شدن بیماری کووید ۱۹ همزمان شده بود؛ موضوعی که باعث شد تا همه به ماندن در خانه و تجربه بازی‌های رایانه‌ای روی بیاورند. این‌که دنباله‌ی عنوان Modern Warfare 2019 قادر خواهد بود تا فروش بازی قبلی را تکرار کند یا خیر، تا کنون مشخص نیست اما طرفداران، اشتیاق بسیاری برای تجربه‌ی جدیدترین نسخه از فرنچایز محبوب Call of Duty از خود نشان داده‌اند. طبق گفته کسانی که موفق به تجربه کوتاه Modern Warfare ll شده‌اند، این بازی یک عنوان ویژه در فرنچایز Call of Duty خواهد بود و پتانسیل این را دارد تا به یکی از برترین بازی‌های این مجموعه تبدیل شود.

Jin sakaiexampleKurosKratosتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Invisible bearded userBabayagaPARASITE EVE 2Mohsenj74Mrافسر جنگ نرم سونیAlbertAshen undead the bearerEMPEROR NIMA SHAMSPlayStation ExclusivesWoundsیوهانChris redfieldPlayground GamesA,shmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا