هاست پرسرعت
بازی

بازی Evil Dead: The Game – Game of the Year Edition معرفی شد

بازی Evil Dead: The Game – Game of the Year Edition معرفی شد

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Saber Interactive و استودیو Boss Team Games نسخه Game of the Year بازی Evil Dead: The Game را معرفی کردند. این نسخه در تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. نسخه GotY بازی مرده شریر برای اولین‌بار در بستر استیم نیز در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

بازی Evil Dead: The Game – Game of the Year Edition شامل بازی پایه و تمام محتوای اضافی انتشاریافته در قالب بسته‌های الحاقی خواهد بود. این نسخه یک بسته الحاقی تازه با نام Who’s Your Daddy را نیز در خود جا داده است که شامل یک شخصیت بازمانده، یک Deon تازه و پوشش‌های جدیدی برای کاراکترهای اَش، آماندا و پابلو خواهد بود. از دیگر محتویات این نسخه می‌توان به بازماندگان مختلف قابل انتخاب و شیاطین جدیدی با قدرت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد اشاره کرد.

بازی Evil Dead: The Game در ماه فوریه ۲۰۲۳ میزبان به‌روزرسانی Splatter Royale بود که محتویات جدیدی را به‌همراه آورد. این آپدیت یک حالت تازه به سبک بتل رویال را به بازی اضافه کرد که ۴۰ بازیکن را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. این بازی ماجراهای اش ویلیامز و دیگر شخصیت‌های مجموعه مانند کلی ماکسول و پابلو سایمون را دنبال می‌کند که باید با همکاری یکدیگر به‌شکل کو-آپ مولتی‌پلیر به جنگ نیروهای شیطانی بروند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا