بازی Exoprimal ممکن است محتوای Dino Crisis دریافت کند

بازی Exoprimal ممکن است محتوای Dino Crisis دریافت کند

آقای تاکورو هیرائوکا (Takuro Hiraoka)، کارگردان بازی Exoprimal، گفته که در صورت وجود تقاضای کافی، احتمال عرضه محتوای مربوط به Dino Crisis برای این بازی وجود دارد. او هم‌چنین گفته که به دیدن محتوای Mega Man در بازی هم علاقه‌مند است.

داستان Exoprimal حول ورتکس‌های می‌گردد که در سرتاسر کره زمین باز شده‌اند. هر کدام از این ورتکس‌ها تهدیدی جدی محسوب می‌شوند، چرا که از هر کدام از آن‌ها دسته‌ای دایناسور که به صورت ژنتیکی دستکاری شده‌اند بیرون می‌ریزند. بازیکنان کنترل سربازانی ویژه به نام Exofighter را به دست می‌گیرند و باید علاوه بر دایناسورها با یک هوش مصنوعی به نام Leviathan هم بجنگند که در طراحی Exofighterها کمک کرده، اما حالا یاغی شده است.

با توجه به استفاده بازی از دایناسورها، از کارگردان Exoprimal یعنی تاکورو هیرائوکا سوال شده که آیا در آینده شاهد وجود محتوای مربوط به دیگر بازی دایناسور-محور Capcom یعنی Dino Crisis هم خواهیم بود یا خیر. هیرائوکا در پاسخ به این سوال گفت:

Leviathan برای به دست آوردن داده‌های مربوط به مبارزه از هر روشی استفاده می‌‎کند. اگر تقاضای کافی از سوی بازیکنان وجود داشته باشد، Leviathan می‌تواند این مهم را به حقیقت تبدیل کند.

Capcom همین حالا هم اعلام کرده که قرار است شاهد عرضه محتوای مربوط به سایر آثار این شرکت برای Exoprimal هم باشیم. اول از همه هم سری Street Fighter با Exoprimal همکاری خواهد کرد. این محتوا در فصل دوم بازی و در پائیز سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. دومین همکاری هم با سری Monster Hunter و در فصل سوم بازی خواهد بود. وقتی از هیرائوکا پرسیده شد که او دوست دارد چه محتوایی را در بازی ببیند، وی گفت:

به نظرم یک همکاری با سری Mega Man بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. من از روزهای جوانی خودم مشغول تجربه بازی‌های این سری بوده‌‎ام. ایده مقابله با هیولاهایی از جهان Dragon’s Dogma هم من را هیجان‌زده می‌کند.

بازی Exoprimal در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC در دسترس است. به گفته Capcom این بازی که از روز عرضه روی Game Pass هم در دسترس بوده توانسته در دو هفته از مرز یک میلیون بازیکن عبور کند.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل