هاست پرسرعت
بازی

بازی Flintlock: The Siege of Dawn تریلر گیم‌پلی جدیدی دریافت کرد

بازی Flintlock: The Siege of Dawn تریلر گیم‌پلی جدیدی دریافت کرد

بازی اکشن-نقش‌آفرینی Flintlock: The Siege of Dawn در اوایل سال 2023 برای ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، PC و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همچنین در روز عرضه برای سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Flintlock: The Siege of Dawn از شرکت A44 گیم‌پلی جدیدی دریافت کرده است که نگاه بهتری به مبارزات ارائه می‌کند. اگرچه بازی مکانیزم‌هایی مانند جاخالی دادن را دارد، اما قهرمان داستان که نور (Nor) نام دارد، قادر است به سرعت حرکت کرده و دشمنان را از بین ببرد. تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در ادامه بررسی کنید.

تبلیغات

علاوه بر تبری قدرتمند، نور همچنین از سلاح‌های سنگی برای آسیب رساندن به دشمنان نزدیک استفاده می‌کند. او همچنین موجودی عرفانی شبیه به روباه در اختیار دارد که می‌تواند به دشمنان آسیب وارد کرده و آن‌ها را در هوا معلق کند. Enki (روباه همراه) همچنین به نور در پارکور بازی کمک می‌کند و هنگام پلتفرمینگ مفید واقع می‌شود. دشمنان از سربازان مرده گرفته تا سربازان انسانی که می‌توانند از سلاح گرم نیز استفاده کنند، متغیر هستند.

وارد کردن آسیب کافی، فینیشرهایی از جمله سر بریدن اسکلت‌ها تا فرو بردن تبر درون آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. همانطور که گفته شد این بازی در سال 2023 توسط کپلر اینتراکتیو (Kepler Interactive) منتشر خواهد شد. منتظر انتشار اخبار بیشتر توسط سازندگان بازی تحسین شده Ashen باشید.

دانلود 720
دانلود 1080
DARKSIRENexampleHossein❾❻︵✎﹏ȏṃıԀmeysambamir_hasanpoorSTAR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا