بازی Football Manager 2023 برای PS5 تأخیر خورد

بازی Football Manager 2023 برای PS5 تأخیر خورد

اسپورتس اینتراکتیو (Sports Interactive) گفته است که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن Football Manager 2023 را به دست دارندگان PS5 برساند.

شرکت سگا (Sega) و تیم اسپورتس اینتراکتیو تنها چند روز پیش از انتشار بازی Football Manager 2023، خبر از تأخیر نسخۀ پلی استیشن 5 این بازی دادند. به گفتۀ آن‌ها، این اتقاق به دلیل مشکلات و پیچیدگی‌های پیش‌بینی نشده که در زمان پروسۀ تایید پیش آمده، رخ داده است. هنوز مشخص نشده است که این عنوان تا چه تاریخی تأخیر خواهد خورد.

کارگردان این استودیو، مایلز جیکوبسن (Miles Jacobson) اظهار کرد:

این رخداد بسیار ما را شوکه کرده است و من و همکارانم هفته‌ها با تمام توانمان در تلاش برای رفع آن بودیم. از آن جهت که تیم سخت‌کوش و با استعداد اسپورتس اینتراکتیو مدت‌هاست مشغول کار روی این بازی عالی بوده‌اند، تصمیم مبنی بر تأخیر آن بسیار برای ما سخت بود.

تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی را هرچه زودتر به دست دارندگان کنسول پلی استیشن 5 برسانیم.

با توجه به اینکه پس از انتشار Football Manager 2014 روی کنسول پلی استیشن ویتا، این عنوان بعد از مدت‌ها بازگشت خود به پلی استیشن را آغاز خواهد کرد، تأسف این موضوع دوچندان می‌شود. گفته شده است که Football Manager 2023 از ویژگی‌های کنترلر DualSense بهره خواهد برد، اما چگونگی آن در زمان انتشار بازی مشخص خواهد شد.

سگا و تیم مذکور اعلام کردند که در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات بیشتری منتشر خواهند کرد. در همین حین، کسانی که بازی را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کرده‌اند، مبلغ پیش‌خرید بازی به آن‌ها پس داده خواهد شد و نیازی به انجام هیچ کاری از سوی پیش‌خریدکنندگان نیست.

نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، موبایل، پلتفرم رایانه‌های شخصی و اپل آرکید در همان زمان مشخص شدۀ قبلی، یعنی 17 آبان 1401 (8 نوامبر 2022)، عرضه خواهند شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل