هاست پرسرعت
بازی

بازی Forza Motorsport در مراحل نهایی ساخت است

بازی Forza Motorsport در مراحل نهایی ساخت است

وقتی از آثار فرست پارتی موردانتظار کنسول ایکس باکس صحبت می‌شود، بدون شک توجه عده کثیری به دو بازی ردفال و استارفیلد معطوف خواهد شد. زمان زیادی به عرضه بازی Redfall باقی نمانده است و اثر موردنظر در تاریخ ۲ مه (۱۲ اردیبهشت) از راه می‌رسد. از طرفی دیگر نیز بازی Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ادامه باید گفت در میان فهرست آثار موردانتظار یک اسم دیگر به چشم می‌خورد. بازی Forza Motorsport که شرکت مایکروسافت حدود سه سال قبل در جریان یک شوکیس، آن را به‌صورت رسمی به همگان معرفی کرد. این بازی در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد. با‌این حال براساس جدیدترین اخبار دنیای بازی، به نظر می‌رسد روند توسعه و طراحی این اثر در پشت پرده به‌ خوبی طی می‌شود و سرعت پیشرفت مناسبی دارد.

خودرو آبی در بازی Forza Motorsport

براساس آخرین به‌روز رسانی سازندگان این اثر در وبسایت رسمی بازی Forza Motorsport، اعضای استودیو بازی‌سازی Turn 10 اعلام کردند که این استودیو در حال صیقل‌دادن و آماده‌سازی Forza Motorsport برای انتشار در اواخر سال جاری میلادی است. شرکت مایکروسافت سال گذشته اعلام کرد که بازی موردنظر در بهار سال جاری عرضه خواهد شد. گزارش‌های حاکی از آن هستند که زمان انتشار این اثر تا نیمه دوم امسال به تعویق افتاده است. در نهایت باید گفت باید تا زمان اعلام رسمی تاریخ عرضه جهانی این اثر توسط سازندگان آن منتظر بمانیم.

بازی Forza Motorsport هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربران به اشتراک بگذرید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا