بازی Lies of P در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

بازی Lies of P در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

چوی ژی‌وون، کارگردان بازی Lies of P در مصاحبه‌ای اعلام کرده است بازی Lies of P در انتهای مراحل ساخت قرار دارد و بنابراین می‌توان انتظار داشت این اثر سولزلایک که براساس شخصیت و دنیای پینوکیو در دست توسعه است، به تاریخ انتشار تقریبی اعلام شده خود پایبند باشد. ژی‌وون گفته است در ماه اوت توسعه بازی Lies of P تقریبا ۷۰ درصد پیش رفته بود و در نتیجه کار زیادی برای تکمیل کردن بازی باقی مانده بود.

اما در ماه‌های گذشته تیم سازنده پیش‌روی خوبی داشته است و اکنون در حال کار روی جزئیات نهایی است که شامل باگ‌زدایی کد بازی و تکمیل اقدامات پایانی است: «ما در ماه اوت اعلام کردیم تقریبا ۷۰ درصد ساخت بازی تمام شده، اما اکنون در وضعیت بسیار پیشرفته‌تری قرار دارد. بیشتر توسعه بازی تمام شده است و سایر بخش‌ها هم در مرحله پایانی است؛ ما در حال رفع کردن باگ‌ها و پالایش و قرار دادن اقدامات پایانی هستیم».

باتوجه به این موضوع، احتمالا تاریخ عرضه دقیق بازی به‌زودی اعلام خواهد شد و نزدیک‌ترین احتمال برای اعلام این زمان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ است که ۱۸ آذر برگزار خواهد شد. درحال‌حاضر بازی Lies of P برای عرضه روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. همچنین بازی از روز عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس و پی‌سی گیم پس هم قرار خواهد گرفت.


مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل