هاست پرسرعت
بازی

بازی Minecraft و برنامه های Spotify و Panda Mouse

بازی Minecraft و برنامه های Spotify و Panda Mouse

—————- رپرتاژ آگهی —————–

بازی ماینکرافت Minecraft Mod Apk
Minecraft  بازی فکری محبوب و پر طرفداری است که توسط برنامه‌ نویس و طراح سوئدی بازی‌ های ویدیویی، مارکوس “ناتچ” پرسون، برای تمام پلتفرم های کامپیوتر، موبایل و تبلت منتشر شده است. در ابتدا که این بازی مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت، سازنده آن تصمیم گرفت تا کمپانی بازی سازی Mojang را تأسیس کند که موفقیت زیادی را نیز کسب کرد. Minecraft یکی از پر فروش‌ ترین بازی‌ های ویدیویی در تمام دوران است که متعلق به سه ژانر مجزا از بازی های ویدیویی است و نحوه چیدمان ژانرها با یکدیگر جذابیتی را در بازی ایجاد کرده که بازیکنان را به استفاده از آن ترغیب می کند. راز موفقیت Minecraft Mod Apk  این است که این بازی جعبه ابزاری است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی را به چیزی که می‌خواهند تبدیل کنند، خواه آن بازی متمرکز بر ساخت، کاوش، زنده ماندن یا همه موارد فوق باشد.

Minecraft یک بازی open world است. به عبارتی دنیای بازی عملا نامحدود است و به اندازه جستجو و تلاش بازیکن تولید می شود که به دلیل گستردگی قلمرو آن می‌توانید با محدودیت‌ های بسیار کمی که بر شما تحمیل شده است، در هر کجا که می‌خواهید بروید. در اکثر بازی‌ های ویدیویی، شما فقط می‌توانید به جاهایی بروید که طراح بازی ویدیویی آن را طراحی کرده است. همین ویژگی منحصر به فرد باعث شده تا کاربران را شیفته خود کند. در Minecraft Apk Mod  محدودیت های بسیار کمی وجود دارد، زیرا بازی هرگز به صورت خطی انجام نمی شد و اگر چیزی را در Minecraft ببینید، می‌توانید به کاوش آن بپردازید، آن را لمس کنید یا با آن تعامل داشته باشید. علاوه بر این، Minecraft  یک بازی “sandbox” نیز هست که شامل ابزار هایی است که به بازیکن اجازه می‌ دهد دنیای بازی را تغییر دهد و از این نظر، Minecraft یک نمونه مجازی از بازی sandbox است، زیرا ابزار های را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به تغییر و تعامل با محیط بپردازند.

برنامه Panda Mouse نسخه Pro Apk
در چند سال گذشته شاهد پیشرفت بسیاری در زمینه بازی های ارائه شده در گوشی های اندرویدی بوده ایم که گیم پلی های پیچیده تر و گرافیک های قوی تری داشته اند. از سوی دیگر گوشی های هوشمند نیز در چند سال گذشته پیشرفت های بسیاری داشته و از این رو قدرت پردازش و اجرای بازی های پیشرفته ای که در بازار عرضه می شود را پیدا نموده است. اما آن چه که هنوز جای تامل دارد نبود موس و کیبورد در هنگام انجام بازی با گوشی های هوشمند است. Panda Mouse Pro Apk  یک اپلیکیشن اجرای بازی بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها با استفاده از موس و کیبورد است که توسط Panda Gaming Studio با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و با استقبال بسیاری از سوی کاربران قرار گرفت. کاربران می توانند به راحتی موس و کیبورد خود را از طریق بلوتوث به صورت بی سیم و یا از طریق کابل یو اس بی به دستگاه اندروید خود متصل کنند و به اجرای بازی های مورد علاقه خود بپردازند. با این اپلیکیشن هوشمند می توانید لذت یک بازی با استفاده از موس و کیبور را به شکل آسان تجربه کنید. به یاد داشته باشید که اگر از موس و کیبورد های سیمی استفاده می کنید حتما در تنظیمات دستگاه قابلیت usb debugging  را فعال نمایید. این اپلیکیشن همچنین از اکثر برند های موس و کیبور پشتیبانی می کند.

 موزیک پلیر قدرتمند Spotify Mod Apk
Spotify  با توانمندی های بسیار توانسته است به عنوان محبوب ترین سرویس ارائه موزیک در بین کاربران معرفی شود. این اپلیکیشن محبوب و کاربردی به عنوان یک سرویس ارائه موسیقی و پادکست در بین کاربران شناخته شده است که می توانند هر نوع موسیقی و از هر خواننده ای را که بخواهند پیدا کنند. این برنامه آرشیوی کامل از موزیک های ایرانی و خارجی است که کاربران می توانند در فضایی مناسب لیستی از آهنگ های مورد علاقه خود را تهیه کرده و در هر زمان که خواستند گوش دهند.
 

بازی Minecraft و برنامه های Spotify و Panda Mouse

تفاوت اصلی Spotify با اپلیکیشن های مانند ساندکلود در این است که در Spotify Mod Apk مجموعه کامل از آهنگ ها را خواهید داشت که اشتراک آن ها رایگان نیست ولی در ساندکلود معمولا ریمیکس موسیقی مورد نظر را مشاهده می کنید.
جستجوی سریع در این برنامه این امکان را برای شما فراهم می آورد تا موسیقی مورد نظر خود را بر اساس نام آهنگ، آلبوم یا خواننده خاصی جستجو کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دست یابید. Spotify همچنین شامل بخشی به نام radio هست که می توانید بر اساس خواننده و یا موسیقی مورد نظر یک ایستگاه رادیویی بسازید. در این صورت آهنگ های مورد نظر شما پخش می گردد. از دیگر قابلیت های این برنامه استریم موسیقی و صداست که به آسانی می توانید پادکست مخصوص به خود را ایجاد کرده و با دیگران به صورت یک فایل صوتی صحبت کنید.
ویژگی Discover weekly موسیقی مورد علاقتان را هر هفته ارائه می دهد و ویژگی releas radar گلچینی از موزیک های خواننده مورد علاقتان را منتشر می کند.
مصرف اینترنت در هنگام استفاده از Spotify بستگی به کیفیت آهنگ دارد. که می توانید با استفاده از تنظیمات مصرف اینترنت بر روی گوشی، میزان مصرف Spotify را بسنجید.
متاسفانه در حال حاضر به خاطر تحریم های گوگل امکان لاگین کردن و ورود به Spotify برای بعضی از کاربران ایرانی وجود ندارد. فقط می توانند با تغییر آی پی یا DNS به آن وارد شوند. همچنین امکان دانلود آهنگ در نسخه رایگان آن وجود ندارد.
 
 

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا