هاست پرسرعت
بازی

بازی Mortal Kombat 1 یک سکوی پرش روایی برای نسخه‌های بعدی خواهد بود

بازی Mortal Kombat 1 یک سکوی پرش روایی برای نسخه‌های بعدی خواهد بود

دومینیک سیانکول (Dominic Ciancolo)، کارگردان داستان بازی Mortal Kombat 1، در مصاحبه‌ای گفت که شخصیت‌ها تغییر می‌کنند و جنبه‌های متفاوتی از خود را نشان می‌دهند، اما این پایان کار نیست.

تبلیغات

با عرضه Mortal Kombat 1، این سری دوباره یک راه‌اندازی مجدد خواهد داشت، به این معنی که شاهد برداشت‌های کاملاً جدیدی از شخصیت‌های آشنا، مکان‌ها، رشته‌های داستانی و موارد دیگر خواهیم بود. برای مجموعه‌ای که بسیار روی روایت متمرکز است، جای تعجب نیست که توسعه‌دهنده‌ی آن یعنی ندررلم (NetherRealm)، به آینده نگاه و Mortal Kombat 1 را به‌عنوان سکوی پرشی برای دنباله‌های آن و داستان‌هایی که خواهند گفت، مطرح کند.

آن‌‌طور که دومینیک سیانکول، در مصاحبه اخیر خود با سایت ComicBook گفته است، آخرین ریبوت مجدد Mortal Kombat که در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاد، چیزی شبیه یک نگاهی سریع به رویدادهای سه‌گانه اصلی بود و تداخل زیادی با آن داشت، اما Mortal Kombat 1 قرار است شخصیت‌ها و خطوط داستانی را به روش‌های مختلف توسعه دهد و آغازی جدید باشد.

با توجه به اینکه Mortal Kombat 1 روایت‌ها و شخصیت‌های آشنا را تغییر می‌دهد، به جرات می توان گفت که فضای زیادی برای گفتن داستان‌هایی وجود دارد که حتی علاقه‌مندان قدیمی این سری نیز ممکن است از آن شگفت‌زده شوند. البته، این بازی ممکن است به معرفی اولیه‌ شخصیت‌های محبوبی که در این قسمت حضور ندارند هم بپردازد تا در نسخه‌های بعدی، بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) امسال، برای PS5 ،Xbox Series X/S ،Nintendo Switch و PC عرضه می‌شود.

DanialRanjbarzadehGrandmaster HasashiMasterسهند نظریهادی صفائیmeysambGhostSoulsorenadarck Wolfflul-bookScreaming Demonمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)گاوکشLegend Killerامیر حسینAhmad_bkFinal seyedvitto corleoneJoel Morganmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا