هاست پرسرعت
بازی

بازی Need For Speed Unbound ظاهرا در دسامبر منتشر می‌شود

بازی Need For Speed Unbound ظاهرا در دسامبر منتشر می‌شود

طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده قرار است شاهد انتشار بازی Need For Speed Unbound در دسامبر سال جاری باشیم. هم‌چنین از این بازی رسما در اوایل اکتبر رونمایی خواهد شد.

پس از افشاگری‌های غیر رسمی فراوان، به نظر می‌رسد که بالاخره یک تاریخ عرضه از بازی جدید Need For Speed به دست ما رسیده است. بازی Need For Speed Unbound قرار است در تاریخ دوم دسامبر سال 2022 منتشر شود. هم‌چنین در دو هفته‌ی آتی قرار است شاهد انتشار یک تریلر دو الی سه دقیقه‌ای از این بازی باشیم. این تریلر شامل یک ترک از رپر آمریکایی A$AP Rocky هم می‌شود.

این اخبار از تام هندرسون (Tom Henderson) و وبسایت Insider Gaming به گوش می‌رسید که پیش از این گفته بود المان‌های انیمه‌ای بازی قرار است در قالب دود و شعله‌هایی باشند که به هنگام دریفت یا پرش یک خودرو دیده می‌شوند. Insider Gaming هم‌چنین گفته که این بازی فقط برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد و خبری از پشتیبانی از کنسول‌های نسل قبلی نیست.

تبلیغات

تاریخ عرضه‌ی دوم دسامبر به تاریخ عرضه‌ی نوامبری که پیش از این توسط جف گراب (Jeff Grubb)، یکی دیگر از منابع داخلی دنیای بازی‌های ویدیویی، اعلام شده بود هم نزدیک است. این دو خبرنگار سابقه‌ی خوبی دارند و احتمالا صحبت‌های هندرسون حقیقت دارند.

پیش از این و در ماه آگوست شاهد لو رفتن تصویری از بازی Need For Speed Unbound بودیم که المان‌های انیمه‌ای بازی را به نمایش می‌گذاشتند. اگر بخواهیم به این المان‌ها نگاه کنیم، می‌توان گفت که قرار است شاهد یک بازی ریسینگ آرکید باشیم و Unbound قرار نیست شبیه عناوین واقع‌گرایانه‌تر این سری مثل Need For Speed Shift باشد.

استودیوی کدمسترز (Codemasters) که توسط الکترونیک آرتس (Electronic Arts) خریداری شده شعبه‌ی Cheshire خود را با کرایتریون (Criterion) ترکیب کرده است. این در حالی است که الکترونیک آرتس پیش از این گفته بود که کدمسترز یک استودیوی مستقل باقی خواهد ماند. حال باید دید که این تغییرات چه تاثیری بر روی روند توسعه‌ی Need For Speed Unbound خواهد گذاشت.

DARKSIRENPlayStation Studios PS5BehzaaadarmanEllie Millervahid gamerAmir :))Invisible bearded userDr.Pyromahdi12345Old blacksmithamir_hasanpoor

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا