هاست پرسرعت
بازی

بازی New Tales from the Borderlands قبل از معرفی رسمی فاش شد

بازی New Tales from the Borderlands قبل از معرفی رسمی فاش شد

جلد نسخه Deluxe به همراه جزئیات بیشتر در مورد داستان، قیمت و محتویات Adventure Capital Pack از بازی New ‌Tales from the Borderlands فاش شده است.

طبق اطاعات لو رفته آمازون، بازی جدید گیرباکس سافتور (GearBox Software) که New Tales From the Borderlands نام دارد، دنباله‌ای بر Tales from the Borderlands در سال 2014 است و ظاهرا قرار است در تاریخ 29 مهر 1401 (21 اکتبر 2022) منتشر شود. جلد نسخه Deluxe Edition این بازی فاش شده است و لیست‌هایی برای نسخه‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس و نینتندو سوییچ در دسترس است. گویا این بازی با قیمت 49.99 دلار به فروش خواهد رسید.

تبلیغات

توضیحات رسمی بازی با جزئیات داستانی فاش شده از طریق سازمان درجه‌بندی سنی IMDA در سنگاپور مطابقت دارد. در پاندورا، به‌ویژه در Promethea، بازیکنان آنو، اکتاویو و فران را کنترل می‌کنند و آن‌ها با یک تهاجم سیاره‌ای روبه‌رو می‌شوند. همچنین می‌توان انتظار گروهی از ناسازگارها، ربات‌های قاتل و تفنگ‌های سخنگو را با مضمون مبارزه با استثمار و طمع شرکت‌ها داشت. داستان در پنج قسمت دنبال خواهد شد و نوید بازگشت چند چهره قدیمی و جدید را می‌دهد.

پیش‌خرید کردن بازی تا قبل از روز انتشار، بسته Adventure Capital Pack را به همراه دارد. این بسته شامل لوازم تزئینی برای هر سه شخصیت، کلکسیون FL4K Vaultlander و 10000 ارز درون بازی است. گیرباکس سافتور هنوز به طور رسمی نام بازی را اعلام نکرده است، چه برسد به تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد آن. شرکت مذکور ممکن است این کار را در PAX West 2022 در اوایل سپتامبر انجام دهد، اما معرفی آن در Gamescom Opening Night Live نیز چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. به محض معرفی رسمی این بازی، شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

بازی New Tales from the Borderlands قبل از معرفی رسمی فاش شد
❾❻︵✎﹏ȏṃıԀmeysambامیر گیمرDr.PyroKomodoye pir

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا