هاست پرسرعت
بازی

بازی New Tales from the Borderlands گلد شد

بازی New Tales from the Borderlands گلد شد

بازی New Tales from the Borderlands حالا رسما گلد شده است. به این ترتیب این بازی با پیشروی طبق برنامه‌ها، برای عرضه در تاریخ 21 اکتبر بر روی PC و تمام کنسول‌ها آماده می‌شود.

استودیوی گیرباکس (Gearbox) به تازگی اعلام کرده که بازی New Tales from the Borderlands رسما گلد شده است. این استودیو این خبر را از طریق حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرده است. گلد شدن این بازی در تاریخ هشتم اکتبر به معنای آماده بودن بازی برای عرضه در بیست و یکم اکتبر است.

گلد شدن یک بازی به معنای به پایان رسیدن کار توسعه‌ی اصلی آن بوده و New Tales from the Borderlands حالا در اختیار دارندگان پلتفرم‌های بازی مثل سونی، مایکروسافت و نینتندو قرار می‌گیرد. معمولا گلد شدن یک بازی به معنای به پایان رسیدن توسعه‌ی آن بوده و توسعه‌دهندگان پس از آن کار بر روی آپدیت‌ها و محتوای آینده‌ی آن را آغاز می‌کنند.

تبلیغات

بازی New Tales from the Borderlands اولین بار در رویداد Gamescom Opening Night Live در ماه آگوست معرفی شد. داستان New Tales from the Borderlands بر روی سه پروتاگونیست دردسرساز دوست‌داشتنی تمرکز می‌کند که بدترین دشمن خودشان هستند. این داستان قرار است در طول پنج قسمت جداگانه روایت شود و در آن قرار است شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی Borderlands هم باشیم.

بازی New Tales from the Borderlands در تاریخ 29 مهر 1401 (21 اکتبر 2022) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

Mohsenj74Big Hat Loganامیرامیر حسینTHEVIL

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا