هاست پرسرعت
بازی

بازی Papers, Please در ماه آگوست برای موبایل عرضه می‌شود

بازی Papers, Please در ماه آگوست برای موبایل عرضه می‌شود

بازی Papers, Please که اصالتا در ماه آگوست سال 2013 برای پلتفرم PC منتشر شده بود به زودی راه خود را به پلتفرم موبایل و سیستم عامل‌های اندروید و iOS پیدا خواهد کرد.

بازی شبیه‌ساز پازلی محبوب و تحسین شده‌ی Lucas Pope یعنی Papers, Please بالاخره قرار است برای پلتفرم موبایل عرضه شود. این بازی البته از سال 2014 برای iOS در دسترس بوده، اما تنها بر روی سیستم‌های iPad قادر به تجربه‌ی آن بودید. با عرضه‌ی این بازی در تاریخ پنجم آگوست (جمعه، ۱۴ امرداد ۱۴۰۱)، کاربران اندروید و iPhone بالاخره قادر خواهند بود تا این بازی را تجربه کنند.

در بازی Papers, Please بازیکنان در نقش یک مامور بازرسی مهاجران قرار می‌گیرند که در کشور خیالی Arstotzka واقع شده است. در این بازی شما باید با بررسی مدارک مهاجران مختلف تصمیم بگیرید که آیا آن‌ها اجازه‌ی ورود به کشور را پیدا خواهند کرد یا خیر. با بررسی سریع و درست مدارک شما پول بیشتری دریافت خواهید کرد و برای مدت بیشتری قادر به حمایت از خانواده‌ی خود خواهید بود. با این حال با گذشت زمان بیشتر، نیازمندی‌ها و شرایط ورود به کشور دشوارتر خواهد شد.

چالش‌های بیشتری هم در طول بازی انتظار شما را خواهند کشید، اما بیشتر از این چیزی را فاش نمی‌کنیم. با دریافت تحسین از سوی منتقدان و بازیکنان، بازی Paper’s Please موفق به فروش بیش از 1.6 میلیون نسخه شده است. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم PC و پلی استیشن ویتا هم در دسترس است.

امیر حسینmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا