هاست پرسرعت
بازی

بازی Quantum Error بیش از ۲۰ دقیقه گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد

بازی Quantum Error بیش از ۲۰ دقیقه گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد

ویدیوهای گیم‌پلی جدید و طولانی بازی Quantum Error، مبارزات بازی، محیط‌های مختلف، طراحی سمعی-بصری آن و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارند.

تبلیغات

استودیوی تیم‌کیل مدیا (TeamKill Media)، بارها اصرار داشته که عنوان Quantum Error به پایان توسعه نزدیک می‌شود و همچنان در مسیر عرضه در اواخر سال جاری قرار دارد.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این شوتر ترسناک و کیهانی اعلام نشده، در دو ویدیو، تیم‌کیل مدیا بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی Quantum Error را منتشر کرده است.

جزئیات زیادی در مورد اتمسفر و طراحی صوتی-بصری بازی نشان داده می‌شود و مطمئنا موارد بیشتری وجود دارد که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، مانند تعدادی از دشمنان و محیط‌های بازی. با این حال، برخی از انیمیشن‌ها به خصوص زمانی که گیم‌پلی سوم شخص نمایش داده می‌شود، عجیب به نظر می‌رسند.

به گفته این توسعه‌دهنده، Quantum Error امسال برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه می‌شود اما نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس دیرتر از راه خواهد رسید که دلیل اصلی آن، بهینه‌سازی بازی برای SSD کندتر آن است.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: GamingBolt

تبلیغات
AminTSLمحمدامین حیدریTrOy✎﹏ȏṃıԀManny CalaveraParsaRED DEAD & STARFIELDHaj_HosseinPeter Parkersobi waltred-eyed Banished KnightODEMasuod Enayatiآقای شکستهArshia.1سرکار خانم مری گلدهیولاWinston.lightGodTheM𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا