هاست پرسرعت
بازی

بازی Resident Evil 4 Remake در TGS 2022 حضور نخواهد داشت

بازی Resident Evil 4 Remake در TGS 2022 حضور نخواهد داشت

بازی Resident Evil 4 Remake یکی از مورد انتظارترین عناوین حال حاضر است. پس از غیبت بازی در رویداد Gamescom امسال، انتظار می‌رفت که در Tokyo Game Show 2022 بازی را ببینیم. با این حال به نظر می‌رسد که متاسفانه این طور نخواهد بود.

کپکام (Capcom) امروز صف عناوین خود که در رویداد Tokyo Game Show 2022 حاضر خواهند بود را منتشر کرد. غیبت یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های این شرکت در این جمع حس می‌شود. در حالی که Resident Evil Village Gold Edition در این رویداد حاضر خواهد بود، خبری از Resident Evil 4 Remake نیست.

به غیر از Village قرار است شاهد بازی‌های Exoprimal ،Street Fighter 6 ،Monster Hunter Rise: Sunbreak و Mega Man Battle Network Legacy Collection از کپکام خواهیم بود. به نظر می‌رسد که کپکام در مجموع حضور کمرنگی در Tokyo Game Show 2022 خواهد داشت.

تبلیغات

علی رغم غیبت Resident Evil 4 Remake، احتمالا نیازی به نگرانی نیست و این بازی هنوز برای عرضه در مارس سال 2022 برنامه‌ریزی شده است. اینکه کپکام تصمیم گرفته که تمرکز خود در Tokyo Game Show 2022 را بر روی Resident Evil Village Gold Edition بگذارد منطقی به نظر می‌رسد. این بازی در اکتبر 2022 و زودتر از Resident Evil 4 Remake عرضه خواهد شد.

کپکام یک برنامه‌ی آنلاین با نام TGS2022 Capcom Online Program برای پانزدهم سپتامبر تدارک دیده است. روز بعد از آن هم شاهد یک برنامه‌ی آنلاین دیگر این بار با تمرکز کامل بر روی بازی Street Fighter 6 هستیم. اینکه بالاخره کی شاهد یک نمایش گسترده‌تر از Resident Evil 4 Remake خواهیم بود مشخص نیست.

بازی Resident Evil 4 Remake در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در دست توسعه است.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Ellie TerminatorMr.BadGuyعلیjokerHerfeiyAll Time Play Game(Squatlatex(Old man editionMasuod EnayatiEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا