هاست پرسرعت
بازی

بازی Resident Evil Village یکی از دموهای PS VR2 در Tokyo Game Show خواهد بود

بازی Resident Evil Village یکی از دموهای PS VR2 در Tokyo Game Show خواهد بود

این طور که به نظر می‌رسد افرادی که در رویداد Tokyo Game Show 2022 شرکت کنند قادر به تجربه‌ی بازی Resident Evil Village بر روی هدست واقعیت مجازی PS VR2 خواهند بود.

کپکام (Capcom) به تازگی اعلام کرده که بازی Resident Evil Village در جریان رویداد Tokyo Game Show 2022 بر روی هدست واقعیت مجازی PS VR2 قابل بازی خواهد بود. در این دمو بازیکنان به بخش‌هایی از Castle Dimitrescu خواهند رفت و قادر به دیدار با Lady Dimitrescu خواهند بود.

تبلیغات

اطلاعات بیشتری از دموی بازی Street Fighter 6 هم منتشر شده است. شخصیت‌های قابل بازی این دمو متشکل از Jamie ،Ryu ،Luke و Chun-Li در کنار شخصیت‌های تازه معرفی شده یعنی Guile ،Kimberly و Juri خواهند بود. این اولین باری است که سه شخصیت جدید به صورت قابل بازی در دسترس عموم قرار می‌گیرند. در جریان رویداد قادر خواهید بود تا این دمو را بر روی پلی استیشن 5 و PC تجربه کنید. تجربه‌ی آن به صورت تک‌نفره و چندنفره ممکن خواهد بود.

دیگر بازی‌های قابل بازی در غرفه کپکام Mega Man Battle Network Legacy Collection ،Exoprimal و Monster Hunter Rise: Sunbreak خواهند بود. کپکام یک برنامه‌ی مخصوص Street Fighter 6 را هم برای شانزدهم سپتامبر تدارک دیده است.

DARKSIRENJavad.StarHerfeiyBlackCitymeysambEllie Terminator(Squatlatex(Old man editionیوهانMr.BadGuy@alistarموایAlbert
حتما بخوانید : بازی eFootball 2023 منتشر شد

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا