هاست پرسرعت
بازی

بازی Rocksmith+ در 6 سپتامبر برای PC عرضه خواهد شد

بازی Rocksmith+ در 6 سپتامبر برای PC عرضه خواهد شد

عنوان Rocksmith+، سرویس اشتراکی یادگیری گیتار، با بیش از 5000 آهنگ و سه طرح اشتراکی مختلف، توسط یوبیسافت (Ubisoft) برای PC انتشار خواهد یافت.

بازی Rocksmith+ از استودیوی یوبیسافت، یک سرویس اشتراکی برای یادگیری نواختن گیتار است که از طریق فروشگاه یوبیسافت در 15 شهریور 1401 (6 سپتامبر 2022) در دسترس قرار خواهد گرفت. این سرویس شامل سه طرح خواهد شد؛ 12.99 پوند برای یک ماه، 34.99 پوند برای سه ماه و 84.99 پوند برای دوازده ماه. همچنین، قرار است در سال میلادی جاری برای دستگاه‌های موبایل نیز عرضه عرضه شود.

تبلیغات

بازی Rocksmith+ با بیش از 5000 آهنگ در دسترس قرار خواهد گرفت که شامل ترک‌های محبوب از آرتیست‌هایی چون The Clash ،Santana، Alicia Keys و بسیاری دیگر می‌شود و به صورت هفتگی موارد بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد. ابزار بسیاری برای سازگاری با سطح مهارت‌های متفاوت وجود دارند؛ برای مثال، سختی تطبیق‌پذیر که با سطح مهارت هر شخص تنظیم می‌شود و طبق پیشرفت شما، نت‌های موسیقی جدیدی را اضافه می‌کند. آموزش‌ها و پیشنهادات در تعامل با اهداف و سطح مهارت شما ایجاد می‌شوند.

افرادی که Rocksmith 2014 را بازی یا در بتای خصوصی Rocksmith+ شرکت کرده‌اند، اگر در کنار آن، اشتراک سه ماهه یا دوازده ماهۀ این سرویس را خریداری کنند، هدیه‌ای به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این افراد در صورت خرید اشتراک سه ماهه و دوازده ماهه، به ترتیب شامل یک ماه و سه ماه اشتراک رایگان خواهند شد.

امیر حسینmeysambامیر گیمرLonesome guysnowgirl

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا