هاست پرسرعت
بازی

بازی Saints Row صدرنشین جدول فروش فیزیکی هفتگی بریتانیا شد

بازی Saints Row صدرنشین جدول فروش فیزیکی هفتگی بریتانیا شد

علی رغم دریافت نقدهای ضد و نقیض و واکنش‌های منفی از سوی کاربران، بازی Saints Row توانسته شروع خوبی از نظر فروش داشته باشد. این بازی فروشی تقریبا پنج برابر بازی قبلی Volition به صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا رسیده است.

ریبوت سری Saints Row هفته‌ی گذشته منتشر شد و متاسفانه نتوانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. با این حال به نظر می‌رسد که قضیه‌ی فروش بازی کمی متفاوت است. طبق آخرین داده‌های منتشر شده از فروش هفتگی بازی‌های فیزیکی در بریتانیا از سوی Gfk، بازی جهان باز استودیوی Volition توانسته صدر جدول را تصاحب کند. این طور که به نظر می‌رسد بازی Saints Row توانسته پنج برابر بازی قبلی استودیوی Volition یعنی Agents of Mayhem بفروشد. Agents of Mayhem در سال 2017 منتشر شد.

به جز Saints Row سایر عناوین پرفروش این هفته همان مظنونین همیشگی هستند. بازی Horizon Forbidden West که فروش خوبی را تجربه کرده این هفته هم رتبه‌ی دوم را کسب کرده است. در حالی که دیگر انحصاری پلی استیشن در این فهرست یعنی Gran Turismo 7 در رتبه‌ی هشتم قرار دارد. در همین حال تعدادی از انحصاری‌های نینتندو سوییچ مثل Nintendo Switch Sports ،Mario Kart 8 Deluxe ،Animal Crossing: New Horizons و Pokemon Legends: Arceus هم در این فهرست حاضر هستند.

تبلیغات

بازی‌های Minecraft و Grand Theft Auto 5 هم که تقریبا هر هفته در این فهرست حضور دارند و این هفته هم از این قائده مستثنی نیست. بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga هم توانسته رتبه‌ی آخر این جدول را کسب کند.

فهرست ۱۰ بازی پرفروش فیزیکی هفته‌ی اخیر در بریتانیا (منتهی به 27 آگوست) به شرح زیر است:

رتبه نام بازی
1. Saints Row
2. Horizon Forbidden West
3. Nintendo Switch Sports
4. Mario Kart 8 Deluxe
5. Animal Crossing: New Horizons
6. Pokemon Legends: Arceus
7. Minecraft
8. Gran Turismo 7
9. Grand Theft Auto 5
10. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
علیTlou part 2 game of the centuryPorfosorRaminStar FiremeysambABDVDتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)mh.psaeed Khshadowآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Dr.PyroChris redfieldناتی گادEllie Terminator

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا