هاست پرسرعت
بازی

بازی Scorn یک هفته زودتر از تاریخ عرضه قبلی منتشر خواهد شد

بازی Scorn یک هفته زودتر از تاریخ عرضه قبلی منتشر خواهد شد

طبق اعلام استودیوی اب سافتور (Ebb Software)، بازی وحشت بقای Scorn به جای 21 اکتبر در تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی اول شخص Scorn در دنیایی کابوس وار جریان دارد و بر پایه‌ی ایده‌ی «پرتاب شدن به دنیا» و با الهام از کارهای اچ.آر گایگر (H.R Giger) ساخته شده است. گیم‌پلی این بازی شامل حل معماها و مبارزه با دشمنان می‌باشد. محیط عجیب و ناآرام این اثر ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و هر مکان شامل مضمون، معما و کاراکتر خاص خود است که در ایجاد جهانی منسجم، جدایی‌ناپذیر هستند.

تبلیغات

بازی Scorn در تاریخ 14 اکتبر 2022 (22 مهر 1401) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی (فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز و GoG) منتشر خواهد شد و همچنین از روز اول انتشار، برای مشترکین سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. در پایان می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این اثر را مشاهده بفرمایید.

دانلود
Old blacksmithDARKSIRENتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)KHEDER_Pro_GamerGidoramahdi12345...Eternal...RezaBehzaaadعلیجیم خالی بند «رقیب گیمپس نمیدیم🤡»BroadsmokeMMYKINGPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Ellie MillerEl DiabloThe OutsiderBahramSkull

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا