هاست پرسرعت
بازی

بازی Sims 4 بیش از ۱.۴ میلیارد ساعت توسط بازیکنان در سال ۲۰۲۲ تجربه شده است

بازی Sims 4 بیش از ۱.۴ میلیارد ساعت توسط بازیکنان در سال ۲۰۲۲ تجربه شده است

َشرکت EA در آمار Year in Gaming سال ۲۰۲۲ خود آمارهای مختلفی از میزان فعالیت بازیکنان در برخی از بزرگ‌ترین محصولات خود را منتشر کرده است. طبق این آمار، بازیکنان The Sims 4 که در اکتبر ۲۰۲۲ به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت، در طول سال ۲۰۲۲ بیش از ۴۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار سیمز را ساخته‌اند که دراین‌میان ۲۱.۷ میلیون سیمز مرده‌اند. همچنین در این بازی ۱۱.۵ میلیون گالری آپلود و ۲۰۹ میلیون گالری دانلود شده است. به‌گفته‌ی EA، شایع‌ترین علت مرگ سیمزها کهولت سن بوده و پس از آن خشم و غرق شدگی عنوان شده است.

بازی The Sims 4 در سال ۲۰۲۲ بسیار محبوب بوده و بیش از ۱.۴ میلیارد ساعت توسط بازیکنان تجربه شده است. از دیگر آمارهای قابل‌توجه EA برای سال ۲۰۲۲ می‌توان به ارسال یک میلیارد پیام درون بازی Thank You توسط بازیکنان Apex Legends اشاره کرد. حدود ۸۸.۴ میلیون لجند در رقابت‌های این بازی جان باخته‌اند و پنج میلیون وسیله نقلیه از Olympus رانده شده است. بازیکنان ایپکس لجندز در طول سال ۲۰۲۲ بیش از ۸۳۰ میلیون نقطه را در حالت محدود Control تسخیر کرده‌اند و ۲۲.۷ میلیون Marvin را از بین برده‌اند.

در مورد بازی Battlefield 2042 نیز می‌توان گفت در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۱۷.۸ میلیون مأموریت هفتگی انجام شده و بیش از ۸۰۳ هزار تجربه پورتال ایجاد شده است. شرکت الکترونیک آرتز برای سال ۲۰۲۳ انتشار بازی‌های Star Wars Jedi: Survivor، ریمیک Dead Space و طبق گزارش‌ها نسخه‌ی بعدی سری WRC را در برنامه دارد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا