هاست پرسرعت
بازی

بازی Sonic Frontiers بسته الحاقی رایگان Monster Hunter دریافت خواهد کرد

بازی Sonic Frontiers بسته الحاقی رایگان Monster Hunter دریافت خواهد کرد

سگا (SEGA) و کپکام (Capcom) به تازگی تایید کرده‌اند که کمی بعد از انتشار Sonic Frontiers، یک بسته الحاقی رایگان با محوریت Monster Hunter برای آن عرضه خواهد شد.

حساب کاربری رسمی Sonic the Hedgehog در توئیتر به تازگی اعلام کرده که یک هفته پس از انتشار بازی Sonic Frontiers قرار است شاهد انتشار یک بسته الحاقی Monster Hunter برای آن باشیم. این بسته الحاقی کاملا رایگان خواهد بود.

در کنار این توئیت، حساب کاربری رسمی Monster Hunter هم در این مورد صحبت کرد و اطلاعات بیشتری را در مورد این بسته الحاقی منتشر کرد. ظاهرا محتوای این بسته الحاقی شامل یک سری آیتم ظاهری برای Sonic و یک مینی‌-گیم با نام Grilled Meat خواهد شد.

تبلیغات

ظاهرا این بسته الحاقی قرار است جبران زحمات تیم Sonic از سوی کپکام باشد. چرا که سال گذشته شاهد انتشار یک بسته الحاقی رایگان با محوریت Sonic برای Monster Hunter Rise بودیم. این آپدیت رایگان که در تاریخ 26 نوامبر منتشر شد شامل دو رویداد ویژه‌ی جدید می‌شد که با تکمیل آن‌ها می‌توانستید آیتم‌های مربوط به Sonic را دریافت کنید.

این آیتم‌ها شامل لباس‌هایی با تم Sonic برای Hunter اصلی و یک ست لباس Tails برای Palamute بازیکن می‌شدند. یک ست Sonic هم برای Palico بازیکن در دسترس بود که قابلیت حمله‌ی چرخشی Sonic را در اختیار آن قرار می‌داد.

بازی Sonic Frontiers در تاریخ 17 آبان 1401 (8 نوامبر 2022) برای پلی استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. Takashi Iizuka، رئیس استودیوی Sonic Team، گفته که این استودیو قصد به عقب انداختن انتشار بازی را ندارد.

El Diabloامیر حسینvahid gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا