هاست پرسرعت
بازی

بازی Sonic Frontiers در افتتاحیۀ گیمزکام 2022 حضور خواهد داشت

بازی Sonic Frontiers در افتتاحیۀ گیمزکام 2022 حضور خواهد داشت

جف کیلی (Geoff Keighly) و سگا (Sega) اعلام کردند که بخشی از افتتاحیۀ مراسم گیمزکام به نمایش و اخبار جدیدی از بازی Sonic Frontiers اختصاص خواهد داشت.

بازی Sonic Frontiers هنوز برای عرضه در سال 2022 روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و PC برنامه‌ریزی شده و سگا انتظار دارد تا این بازی نمرات بالایی را از سوی منتقدان دریافت کند.

هرچند تاریخ عرضۀ ثابتی برای این عنوان مشخص نشده است.

بازی Sonic Frontiers برای اولین بار به عنوان بخشی از رویداد EGX که از تاریخ 22 تا 25 سپتامبر (31 شهریور تا 3 مهر) در لندن برگزار می‌شود، قابل بازی خواهد بود.

با وجود بازتاب‌های منفی از سوی طرفداران، تاکاشی ایزوکا (Takashi Iizuka)، رئیس استودیوی سونیک تیم (Sonic Team)، به VGC گفت که بازی برای مقابله با این بازخوردها تاخیر نخواهد خورد:

تبلیغات

واقعا تعجب ‌برانگیز نیست، درک می‌کنیم که همه تا حدی نسبت به ویدیوهایی که دیده‌اند واکنش نشان داده و به خاطر اینکه درکی از گیم‌پلی جدید ندارند، به نوعی آن را با عناوین دیگر مقایسه می‌کنند.

رویداد گیمزکام 2022 یک مراسم ترکیبی خواهد بود که از تاریخ 24 تا 28 آگوست (2 تا 6 شهریور) و به صورت آنلاین و حضوری در شهر کلن برگزار خواهد شد.

افتتاحیۀ این نمایش که معمولا شامل معرفی بازی‌های جدید و تریلرهای بزرگ است، بر عهده جف کیلی خواهد بود.

در افتتاحیۀ سال گذشته از ریبوت Saints Row و Marvel’s Midnight Suns و همچنین تاریخ عرضۀ Halo Infinite به همراه کنسول اختصاصی آن رونمایی شد.

meysambAlbertEl Diablo

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا