هاست پرسرعت
بازی

بازی Splinter Cell Remake بدون کشتن حتی یک نفر قابل اتمام است

بازی Splinter Cell Remake بدون کشتن حتی یک نفر قابل اتمام است

روز گذشته، شاهد انتشار اولین تصاویر مفهومی بازی Splinter Cell Remake بودیم و اکنون جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شده است.

به عنوان بخشی از جشن 20 سالگی این فرنچایز، توسعه‌دهندگان قدیمی و فعلی Splinter Cell در استودیوی یوبیسافت تورنتو (Ubisoft Toronto) گرد هم آمدند تا دربارۀ ریشه‌ها، آینده و میراث این سری صحبت کنند؛ از جمله تعدادی از اعضای تیمی که در حال کار روی Splinter Cell Remake هستند.

این جشن شامل مصاحبه‌ای با کارگردانان و طراحان بازی می‌شد که دربارۀ «نورپردازی، طراحی بصری، پویایی و همۀ مواردی که این عنوان را تا این حد انقلابی کرده است» گفت‌وگو کردند.

جالب این است که طبق گفته‌های آن‌ها، در بازی جدید Splinter Cell، به لطف مکانیک‌های تازه‌ای که به بازیکن اجازۀ «تشنج‌زدایی» موقعیت‌های مختلف را می‌دهد، امکان اتمام بازی بدون کشتن حتی یک نفر وجود دارد.

طراح ارشد بازی، Andy Schmoll، در همین رابطه گفت:

می‌خواهیم که در ریمیک کمی از شدت آن بکاهیم و فرصت‌های بیشتری را برای بازیکن فراهم کنیم تا وخامت تعدادی از آن موقعیت‌ها را کمتر کنند.

مسلماً مخفی‌کاری یکی از ستون‌های بسیار حائز اهمیت برای ماست و ما در صدد آن هستیم که فلسفه‌های طراحی امروزی را با آن ادغام کنیم تا گیم‌پلی مخفی‌کاری خاص نسخۀ اورجینال را بهبود ببخشیم.

تبلیغات

کارگردان هنری بازی، Chris Auty، در ادامه اذعان کرد:

پس با توجه به اینکه سم بهترین مأمور مخفی میدانی ما است، طیف عظیمی از ابزار و قابلیت‌ها، تکنولوژی‌ها و حرکات مختلف را در اختیار دارد؛ و می‌خواهند با همۀ این موارد، چنین لحظاتی از تنش را خلق کنند. شما می‌دانید که دشمنی در نزدیکی‌تان است. می‌دانید که چیزی در آن گوشه شما را تهدید می‌کند.

و او ابزارهایی را در جعبه ابزار خود دارد که می‌تواند با استفاده از آن‌ها در کسری از ثانیه به این موقعیت‌ها واکنش نشان دهد. اگر دشمنی در نزدیکی‌تان است که به موقع او را ندیده‌اید، سم می‌تواند پرش‌های فوری را اجرا کند، ارتفاع بگیرد و یک‌جورهایی از دشمن دوری کند. او می‌تواند با دید زدن از زیر درها و استفاده از ابزارهای مختلف، مکان تهدیدها و این موارد را شناسایی کند تا نقشه‌ای از پیش تعیین شده را آماده کند.

می‌خواهیم لحظات تنش‌زایی ایجاد کنیم تا بازیکن مجبور شود برای واکنش نشان دادن، از آن ابزار و گجت‌ها نیز استفاده کند.

همچنین، به عنوان بخشی از این جشن 20 سالگی، طرفداران می‌توانند از همین امروز تا پایان ماه میلادی جاری (9 آذر)، نسخۀ اورجینال Splinter Cell را به صورت رایگان دریافت کنند. اولین تصاویر مفهومی بازی Splinter Cell Remake نیز در دسترس قرار دارند.

نظر شما در این باره چیست؟

ꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗEA GAMERDARKSIREN🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉CorvoBahador77mahdi12345TUPACEzio Auditore da FirenzevafadarUNCLE ARTURXERXESInsightGeraltInvisible bearded userKratosمیام رو خطتEllie Terminatorگیمر غمگینmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا