هاست پرسرعت
بازی

بازی Star Wars Eclipse جاه‌طلبانه‌ترین پروژه کوانتیک دریم به شمار می‌رود

بازی Star Wars Eclipse جاه‌طلبانه‌ترین پروژه کوانتیک دریم به شمار می‌رود

دیوید کیج (David Cage)، بنیان‌گذار کوانتیک دریم، در صحبت‌های اخیر خود اظهار داشت که Star Wars Eclipse جاه‌طلبانه‌ترین بازی این استودیو محسوب می‌شود و با آخرین ساخته‌ی این توسعه‌دهنده، Detroit: Become Human، متفاوت خواهد بود.

استودیوی فرانسوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) به ساخت بازی‌های روایت‌محور تعاملی مشهور است و از آثار این سازنده می‌توان به عناوین Fahrenheit، Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human اشاره کرد. این استودیو سال گذشته از بازی جدیدی به نام Star Wars Eclipse رونمایی کرد. دیوید کیج در مصاحبه‌ی جدید خود با IGN، این بازی را بلندپروازانه‌ترین اثر کوانتیک دریم نامید.

آقای کیج در این باره گفت:

ما زمان زیادی را صرف کردیم تا دنیای خود را برای 10، 15، 20 سال آینده تصور کنیم و ببینیم فناوری چگونه خواهد بود؟ آیا معتقدیم که اندرویدها بخشی از جوامع ما خواهند بود؟ من فکر می‌کنم Star Wars یک محیط و مضمون متفاوت دارد. همان‌طور که می‌دانید، بازی ما به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود و کاملاً یک چیز متفاوت خواهد بود.

تبلیغات

Star Wars Eclipse قرار نیست شبیه به Detroit: Become Human باشد. این دو بازی بسیار متفاوت هستند. البته ما نیز از تجربه‌های قبلی خود استفاده خواهیم کرد، اما به هیچ وجه روی یک نسخه کپی کار نمی‌کنیم و قرار است بازی ما یک تجربه بسیار متفاوت باشد.

دیوید کیج در ادامه‌ی این مصاحبه توضیح داد که اضافه شدن کوانتیک دریم به زیرمجموعه شرکت چینی نت‌ایز (NetEase) کمک می‌کند تا دسترسی این استودیو به منابع و فناوری‌های مختلف مانند هوش مصنوعی پیشرفته و یادگیری ماشین فراهم و آسان‌تر شود. از طرف دیگر، مدتی پیش در گزارشی اشاره شد که بازی Star Wars Eclipse یک نژاد جدید را معرفی خواهد کرد.

کوانتیک دریم علاوه بر ساخت بازی Star Wars Eclipse، روی توسعه‌ی یک عنوان ماجراجویی به نام Under the Waves کار می‌کند. این بازی در حال حاضر برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

CarddragonInvisible bearded userunknownAdaEA GAMERمحمدامین حیدریامیر حسینAli984Parham_ShPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا